گروه بورس کالا- دیروز به‌رغم ثبات قیمت میلگرد در بازار غیررسمی نسبت به روز قبل از آن، میلگرد تولیدی الیگودرز با رشد قیمت روبه‌رو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای‌اقتصاد، دیروز به جز فولاد الیگودرز مابقی فولادسازان بخش‌خصوصی و دولتی میلگرد خود را به نرخ روز قبل در بازار عرضه کردند، به گونه‌ای که میلگرد نمره ۱۴ تا ۲۵ آجدار فولاد آذربایجان هر کیلو به مبلغ ۷هزار و ۴۰۰ تا ۷هزار و ۴۵۰ریال به فروش رسیدند.
براساس این گزارش طی مدت یادشده میلگرد 12-3اA ذوب‌آهن اصفهان نیز بدون تغییر قیمت در بازار مورد مبادله قرار گرفت.
در این مدت میلگرد ۸ آجدار کلاف با رشد ۲۰۰ریالی در هر کیلو به نرخ ۸هزار و ۱۰۰ریال عرضه شد.
دیروز میلگرد 10 آجدار کلاف الیگودرز نیز با افزایش قیمت 100ریالی در هر کیلو به مبلغ 7هزار و 800ریال به فروش رسید.
طی مدت یادشده فولاد الیگودرز میلگرد ۸ و ۱۰ آجدار شاخه خود را به مبلغ ۸هزار و ۵۰۰ و ۸هزار و ۲۰۰ریال در بازار غیررسمی عرضه کرد که نسبت به روز قبل از آن از رشدی ۲۵۰ و ۳۰۰ریالی برخوردار بود.
در این مدت، میلگرد 12، 14 و 16 آجدار شاخه الیگودرز نیز با رشد 100ریالی در هر کیلو به مبلغ 7هزار و 700ریال مورد مبادله قرار گرفت. این گزارش می‌افزاید: دیروز اما تیرآهن 14 و 16 با افت 10هزار ریالی به مبلغ یک‌میلیون و 200هزار ریال و یک‌میلیون و 500هزار ریال به فروش رسیدند.
طی مدت یادشده هر شاخه تیرآهن ۲۰ و ۲۲ شاهد کاهش قیمت ۴۰هزار ریالی و ۲۰هزار ریالی بود که به مبلغ ۲میلیون و ۵۱۰هزار ریال و ۲میلیون و ۵۸۰هزار ریال عرضه شد. در این مدت اما هر شاخه تیرآهن ۲۴ و ۲۷ با رشد قیمت ۱۰هزار ریالی به مبلغ ۳میلیون و ۱۶۰هزار ریال و ۴میلیون و ۵۸۰هزار ریال به فروش رسید.