گروه بورس کالا - در معاملات روز 25 ژوئن در بورس فلزات لندن قیمت فلزات با رشد روبه‌رو شد.

بر این اساس، هر تن مس به ۵‌هزار و ۶۲۲‌دلار رشد کرد و مجددا مرز ۵‌هزار دلار را رد کرد. این فلز که در طول هفته جاری میلادی روند نزولی پیدا کرده و به زیر ۵هزار‌دلار رسیده بود، در این روز بیشترین رشد را پس از نیکل به ثبت رساند. خرید نقدی این کالا در این تاریخ ۵‌هزار و ۲۳‌دلار بود. در انبارهای لندن طبق آخرین گزارش‌ها ۲۷۱‌هزار و ۶۰۰ تن مس موجود بود که ۲۵۷‌هزار و۴۰۰ تن معامله شد.
آلومینیوم یک‌هزار و 622‌دلارشد
در معاملات ۲۵ ژوئن در بورس لندن قیمت آلومینیوم ۲۸‌دلار و آلیاژ آلومینیوم ۱۵‌دلار رشد کرد. در نتیجه در این روز هر تن آلومینیوم یک‌هزار و ۶۲۲‌دلار و هر تن آلیاژ آلومینیوم یک‌هزار و ۳۷۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی آلومینیوم در این روز، یک‌هزار و ۶۲۱‌دلار و۵۰ سنت و هر تن آلیاژ آلومینیوم یک‌هزار و ۶۲۱‌دلار و ۵۰ سنت بود. در این روز در انبارهای لندن ۴‌میلیون ۳۴۵‌هزار و۴۲۵ تن آلومینیوم موجود بود که ۴‌میلیون و ۱۹۴‌هزار و۸۰۰ تن از آن معامله شد. در این روز، آلیاژ آلومینیوم ۸۹‌هزار و۱۲۰ تن موجود بود که ۸۶‌هزار و ۹۸۰ تن از آن معامله شد.
روی و رشد 47‌دلاری
در این روز فلز سرب ۶۵‌دلار و روی ۴۷‌دلار و ۵۰ سنت رشد کرد. بر این اساس هر تن سرب با نرخ یک‌هزار و ۷۱۰‌دلار و هر تن روی یک‌هزار و ۵۸۳‌دلار معامله شد. خرید نقدی سرب در روز مورد‌نظر یک‌هزار و ۷۰۰‌دلار و خرید نقدی روی یک‌هزار و ۵۸۲‌دلار بود. در انبارهای لندن در این روز ۸۸‌هزار و ۳۰۰ تن موجودی داشت که ۸۸‌هزار و ۲۲۵ تن از آن معامله شد. فلز روی ۳۴۰‌هزار و ۶۲۵ تن موجود بود که از این رقم ۳۳۲‌هزار و ۷۰۰ تن معامله شد.
قلع و رشد 100‌دلاری
در معاملات روز ۲۵ ژوئن در بورس فلزات لندن قیمت قلع ۱۰۰‌دلار و نیکل ۱۴۰‌دلار رشد داشت. هر تن قلع ۱۴‌هزار و ۸۰۰‌دلار و هر تن نیکل ۱۵‌هزار و ۳۵۵‌دلار معامله شد. خرید نقدی قلع ۱۴‌هزار و ۷۹۵‌دلار بود. خرید نقدی نیکل نیز ۱۵‌‌هزار و ۳۵۰‌دلار بود. در این روز در انبارهای لندن موجودی قلع ۱۷‌هزار و ۹۰ تن بود که ۱۵‌هزار و ۸۱۰ تن معامله شد و نیکل نیز با ۱۰۸‌هزار و ۶۰ تن موجودی ۱۰۶‌هزار و ۱۴۶ تن معامله را به ثبت رساند.