گروه بورس کالا - قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در معاملات روز هفتم سپتامبر نسبت به روز چهارم روند ثابتی داشت و تغییری نکرد.

خرید نقدی پلی‌پروپیلن جهانی، آسیا و شمال آمریکا نسبت به روز چهارم سپتامبر روند ثابتی داشت و با نرخ 1070‌دلار معامله شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز نسبت به روز چهارم سپتامبر ثابت ماند و با نرخ 1090‌دلار معامله شد.
خرید نقدی پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات روز هفتم سپتامبر نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و با نرخ ۱۰۴۰‌دلار معامله شد، همچنین خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا نیز نسبت به هفته گذشته تغییر نکرد و به نرخ ۱۱۹۵‌دلار رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت و با نرخ ۱۲۰۰‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی، آسیا و شمال آمریکا در معاملات روز هفتم سپتامبر نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت و با نرخ 1090‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و با نرخ 1110‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن جهانی و شمال آمریکا نیز نسبت به هفته گذشته تغییرنکرد و با نرخ 1050‌دلار معامله شد، همچنین فروش نقدی آسیا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و با نرخ 1225‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز با نرخ 1220‌دلار معامله شد.