گروه بورس کالا - در معاملات این هفته بورس فلزات لندن قیمت همه فلزات به جز نیکل که با 210‌دلار افت همراه شده بود، افزایش یافت. بر اساس این گزارش در این روز بیشترین رشد را سرب و کمترین را روی داشت. به طور کلی قیمت‌ها در این روز نوسان کمی داشته‌است.

مس و رشد 17‌دلاری
در معاملات روز هفتم سپتامبر در بورس فلزات لندن قیمت مس ۱۷‌دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۶‌هزار و ۲۹۷‌دلار و ۵۰ سنت ثبت شد.
خرید نقدی نیز با رقم 6‌هزار و 297‌دلار انجام شد. در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز مس 310‌هزار و 925 تن موجود بود که از این حجم کالا 302‌هزار و 100تن معامله شد.
آلومینیوم ۶‌دلار افزایش داشت
در بورس لندن آلومینیوم 6 و آلیاژ آلومینیوم 10‌دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن آلومینیوم با قیمت یک هزار و 822‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک هزار و 821‌دلار به ثبت رسید. آلیاژ آلومینیوم نیز با قیمت یک هزار و 690‌دلار به صورت نقدی فروش رفت.
خرید نقدی این کالا یک هزار و ۶۸۰‌دلار به ثبت رسید. در انبارهای بورس فلزات لندن مجموعا ۴‌میلیون و ۶۰۲‌هزار و ۷۷۵ تن آلومینیوم موجود بود که ۴‌میلیون و ۴۷۲‌هزار و ۶۵۰تن معامله شد. از ۸۸‌هزار و ۸۰ تن آلیاژ آلومینیوم موجود در بازار نیز در این روز ۸۷‌هزار و ۸۰ تن فروش رفت.
سرب بیشترین رشد را داشت
در معاملات روز هفتم آگوست در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۹۷‌دلار رشد کرد و با قیمت ۲‌هزار و ۳۵۲‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۲‌هزار و ۳۵۲‌دلار به ثبت رسید. روی در این روز تنها یک دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت یک هزار و ۹۰۹‌دلار معامله شد. خرید نقدی روی در روز مورد بررسی یک هزار و ۹۰۸‌دلار و ۵۰ سنت به ثبت رسید.در انبارهای بورس فلزات لندن سرب ۱۲۱‌هزار و ۷۲۵ تن موجود بود که از این حجم کالا ۱۲۰‌هزار و ۵۷۵ تن معامله شد. روی نیز در انبارها ۴۳۶‌هزار و ۹۲۵ تن روی موجود بود که ۴۲۸‌هزار و ۷۵ تن از آن فروش رفت.
نیکل تنها رشد را به ثبت رساند
در معاملات روز هفتم سپتامبر قیمت نیکل ۲۱۰‌دلار افت کرد و با قیمت ۱۷‌هزار و ۷۴۵ تن معامله شد. خرید نقدی این فلز با رقم ۱۷‌هزار و ۷۴۰‌دلار به ثبت رسید. در این روز قلع در هر تن ۹۵ تن رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۱۴‌هزار و ۷۰۰ تن معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۴‌هزار و ۶۹۵‌دلار انجام شد. در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۱۱۷‌هزار و ۱۴۴ تن موجود بود که ۱۱۶‌هزار و ۴۶۰ تن معامله شد. در انبارهای لندن در روز مورد بررسی ۲۰‌هزار و ۲۷۵ تن قلع موجود بود که از این مقدار کالا ۱۹‌هزار و ۴۲۵ تن فروش رفت.