رشد 5‌درصدی قیمت محصولات آف گرید در بورس کالا

گروه بورس کالا- کتایون دارابی: قیمت محصولات آف گرید در معاملات روز گذشته رینگ پتروشیمی با رشد ۵‌‌درصدی نسبت به نرخ محصولات ON مواجه شد.

به گفته فعالان اقتصادی افزایش قیمت نفت و همچنین رشد نرخ محصولات جهانی پتروشیمی سبب شد تا در معاملات این روز محصولات آف گرید با افزایش نرخ جزئی نسبت به روزهای گذشته روبه رو شود.

آگاهان بازار می‌گویند: محصولات آف گرید پتروشیمی تبریز در معاملات این روز به دلیل نزدیک بودن به محصولات ON با رقابت خریداران مواجه شدند.

در معاملات این روز اکریلونیتریل بوتادین استایرین- OFF۳ پتروشیمی تبریزبا نرخ ۶۲۹۰ ریال و حجم ۴۶‌تن عرضه شد که در رقابت رشد داشت و با قیمت ۷۸۸۸ریال خریداری شد.

پلی‌اتیلن سنگین- OFF درجه ۲پتروشیمی تبریز با نرخ ۷۴۵۸‌ریال و حجم ۳۹۰ تن عرضه شد که در رقابت رشد داشت و با قیمت ۱۰۶۶۶‌ریال خریداری شد. پلی اتیلن سنگین OFF-۴۴۴۰ EA درجه ۱ پتروشیمی تبریز با نرخ ۹۴۸۹‌ریال و حجم ۲۷۵‌تن عرضه شد که در رقابت رشد داشت و با قیمت ۱۱۱۳۳‌ریال خریداری شد. پلی‌اتیلن سنگین-OFF درجه ۱ پتروشیمی تبریز نیز با نرخ ۸۵۲۳‌ریال وحجم ۲۱تن عرضه شد که در رقابت رشد داشت و با قیمت ۱۰۸۰۸‌ریال خریداری شد.

پلی‌اتیلن سنگینOFF-۴۴۴۰ UA درجه ۱ پتروشیمی تبریز با نرخ ۹۴۸۹ریال و حجم ۱۴۵‌تن عرضه شد که در رقابت رشد داشت و با قیمت ۱۰۴۸۰‌ریال خریداری شد.

پیش‌بینی می‌شود به دلیل افزایش نرخ جهانی محصولات پتروشیمی در معاملات امروز بورس کالا نرخ محموله‌های پتروشیمی با افزایش ۵‌درصدی نسبت به هفته گذشته مواجه شود.