گروه بورس کالا - نرخ پلی‌پروپیلن در معاملات 19 اکتبر نسبت به سه روز ماقبل آن با کاهش مواجه شد و قیمت پلی‌اتیلن در این روز ثابت ماند.

در معاملات این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نسبت به معاملات ۱۶ اکتبر ۲۰‌دلار کاهش داشت و به نرخ ۸۷۰‌دلار رسید. در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نسبت به هفته قبل با نرخ ثابت ۹۹۵‌دلار معامله شد، خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و ۲۵‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نیز در معاملات این روز با کاهش 20‌دلاری نسبت به 16 اکتبر مواجه شد و به نرخ 890‌دلار رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا در این روز نسبت به هفته قبل با نرخ ثابت یک هزار و 5‌دلار معامله شد، فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز نسبت به معاملات 16 اکتبر ثابت ماند.
پلی‌اتیلن آسیا با نرخ یک هزار و ۶۵‌دلار معامله شد
در معاملات 19 اکتبر خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا، آسیا، اروپا و جهانی نسبت به روز 16 اکتبر ثابت ماند و تغییری نکرد، در این روز خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی با نرخ 890‌دلار و خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا با نرخ یک هزار و 65‌دلار و خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و 130‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌اتیلن نیز در این روز نسبت به معاملات ۱۶ اکتبر ثابت ماند و تغییری نکرد، در این روز فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی با نرخ ۹۱۰‌دلار و فروش نقدی پلی‌اتیلن
آسیا با نرخ یک هزار و 85‌دلار و فروش نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و 150‌دلار معامله شد.