گروه بورس کالا - قیمت فلزات پایه در معاملات روز هجدهم ژانویه در بورس لندن با رشد روبه‌رو شد که این افزایش نرخ از 10 تا 101 دلار بود. در این روز تنها نرخ قلع کاهش داشت.

رشد 101 دلاری قیمت مس
در معاملات روز گذشته در بورس فلزات لندن قیمت مس ۱۰۱ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۷ هزار و ۵۰۷ دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا ۷ هزار و ۵۰۶ دلار بود. در روز مورد بررسی در انبارهای بورس فلزات لندن، موجودی مس ۵۲۳ هزار و ۴۵۰ تن بود که از این حجم کالا ۵۱۶ هزار و ۷۷۵ تن معامله شد.
افزایش 10 دلاری آلومینیوم
در معاملات روز هجدهم ژانویه در بورس فلزات لندن قیمت آلومینیوم ۱۰ دلار و ۵۰ سنت و نرخ آلیاژآلومینیوم ۲۰ دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن آلومینیوم با نرخ ۲ هزار و ۲۹۲ دلار و ۵۰ سنت ثبت شد. خرید نقدی هر تن از این فلز ۲ هزار و ۲۹۲ دلار انجام شد. در روز مورد بررسی هر تن آلیاژآلومینیوم نیز با قیمت یک هزار و ۹۹۰ دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا در هر تن یک هزار و ۹۸۰ دلار بود.
روی 26 دلار گران شد
در معاملات روز هجدهم ژانویه در بورس فلزات لندن روی ۲۶ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۲ هزار و ۴۶۷ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲ هزار و ۴۶۶ دلار فروخته شد. سرب نیز در هر تن ۱۱ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد و با نرخ ۷ هزار و ۵۰۷ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۷ هزار و ۵۰۶ دلار به ثبت رسید.
کاهش 3 رقمی قیمت قلع
در معاملات روز هجدهم ژانویه در بورس فلزات لندن قیمت قلع ۱۷۰ دلار کاهش یافت و هر تن از آن با نرخ ۱۷ هزار و ۹۳۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۱۷ هزار و ۹۲۰ تن فروخته شد. نیکل، اما رشد کرد و هر تن از آن با ۳۱۰ دلار رشد قیمت ۱۸ هزار و ۶۳۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۱۸ هزار و ۶۳۰ دلار شد.