گروه بورس کالا - قیمت فلزات پایه در معاملات روز دوم فوریه 2010 میلادی با رشد قیمت روبه‌رو شد که در میان آنها بیشترین افزایش نرخ را قلع، مس و سپس نیکل به ثبت رساندند.

مس رشد 190 دلاری
در معاملات روز مورد بررسی قیمت مس با ۱۹۰ دلار رشد ۶ هزار و ۸۶۵ دلاری شد. خرید نقدی این فلز در هر تن ۶ هزار و ۸۶۰ دلار بود. در این روز موجودی مس ۵۴۱ هزار و ۱۵۰ تن بود که از این حجم کالا ۵۳۶ هزار و ۵۵۰ تن فروخته شد.
آلومینیوم 29 دلار گران شد
در معاملات روز دوم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت آلومینیوم ۲۹ دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۲ هزار و ۷۵ دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا ۲ هزار و ۷۴ دلار و ۵۰ سنت بود. آلیاژآلومینیوم در روز مورد بررسی ۲۵ دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ یک هزار و ۹۱۰ دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز یک هزار و ۹۰۵ دلار بود.
موجودی آلومینیوم در این روز 4 میلیون و 608 هزار و 225 تن بود که از این حجم کالا 4 میلیون و 370 هزار تن معامله شد.
آلیاژآلومینیوم با موجودی ۸۴ هزار و ۱۴۰ تن بود که از این حجم کالای موجود در انبارهای بورس لندن ۸۱ هزار و ۸۰۰ تن فروش رفت.
سرب و رشد 94 دلاری
در معاملات روز مورد بررسی قیمت سرب ۹۴ دلار رشد کرد، اما روی ۶۵ دلار افزایش را به ثبت رساند. بر این اساس، هر تن سرب با قیمت ۲ هزار و ۹۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۲ هزار و ۹۰ دلار بود. روی نیز با ۶۵ دلار رشد قیمت با نرخ ۲ هزار و ۱۵۷ دلار و ۵۰ سنت ثبت شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۲ هزار و ۱۵۷ دلار بود. موجودی سرب در روز مورد بررسی ۱۵۷ هزار و ۷۲۵ تن موجودی در انبارها داشت که ۱۴۲ هزار و ۷۵ تن فروش رفت.
روی نیز 499 هزار تن موجود بود که 495 هزار و 500 تن آن فروش رفت.
نیکل و رشد ۱۰۰ دلاری
در معاملات روز دوم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت نیکل 100 دلار رشد کرده و هر تن از آن با قیمت 18 هزار و 125 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن 18 هزار و 100 دلار ثبت شد. موجودی نیکل در این روز 165 هزار و 828 تن بود که از این حجم کالا 164 هزار و 544 تن فروش رفت.
قلع ۲۷۰ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۱۶ هزار و ۳۳۰ دلار ثبت شد. خرید نقدی این کالا ۱۶ هزار و ۳۲۵ دلار بود. موجودی قلع در روز مورد بررسی ۲۷ هزار و ۴۳۵ تن بود که از این حجم کالا ۲۶ هزار و ۱۹۰ تن فروش رفت.