گروه بورس کالا - میانگین قیمت فلزات پایه در ماه مارس نسبت به ماه قبل رشد کرد.
بر اساس این گزارش، طی ۳۰ روز ماه مارس قیمت آلومینیوم ۱۵۷ دلار، قیمت مس ۶۱۴ دلار، قیمت روی ۱۹ دلار، قیمت قلع ۱۱۸۸ دلار، قیمت سرب ۴۹ دلار و نرخ نیکل ۳۴۸۵ دلار رشد کرد.

بر این اساس، هر تن آلومینیوم به صورت میانگین 157 دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ 2 هزار و 205 دلار و 63 سنت به ثبت رسید. میانگین خرید نقدی این کالا در ماه مارس 2 هزار و 204 دلار و 78 سنت بود.
آلیاژآلومینیوم در این روز ۱۲۴دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ ۲ هزار و ۱۶ دلار و ۳۰ سنت به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز به طور میانگین ۲ هزار و ۷ دلار و ۹ سنت بود. مس ۶۱۴ دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ ۷ هزار و ۴۶۲ دلار و ۸۳ سنت به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا در هر تن با میانگین ۷ هزار و ۴۶۱ دلار و ۹۱ سنت به ثبت رسید.سرب ۴۹ دلار به طور میانگین رشد کرده و هر تن از آن با نرخ ۲ هزار و ۱۷۲ دلار و ۹ سنت ثبت شد. میانگین خرید نقدی این فلز در ماه مورد بررسی ۲ هزار و ۱۷۱ دلار و ۲۴ سنت بود.
میانگین روی در این ماه 119 دلار رشد کرده و هر تن از آن با نرخ 2 هزار و 275 دلار و 7 سنت بود. خرید نقدی این کالا در هر تن 2 هزار و 274 دلار و 39 سنت بود. قلع در 30 روز ماه مارس به طور میانگین با نرخ 17 هزار و 594 دلار و 35 سنت به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز در هر تن در ماه مورد بررسی 17 هزار و 528 دلار و 91 سنت بود.
نیکل نیز با ثبت میانگین رشد ۳ هزار و ۴۸۵ دلاری با نرخ ۲۲ هزار و ۴۶۱ دلار و ۳۰ سنت بود. خرید نقدی این فلز ۲۲ هزار و ۴۴۶ دلار و ۳۰ سنت به ثبت رسید.