قیمت محصولات پتروشیمی در بازار آسیا طی تاریخ۱۹ /۷/ ۲۰۱۰ با نوساناتی همراه بود که کارگزاری سی‌ولکس کالا در گزارشی به بررسی بازارها پرداخته است. - نفتا: قیمت نفتا در بازار آسیا در هفته مورد بررسی، به علت کاهش قیمت نفت‌خام و تقاضای ضعیف در بازار دارای روند نزولی بوده است. قیمت معاملاتی نفتا در تاریخ ۱۹/۷/۲۰۱۰ حدود ۶۲۰ دلار / تن، سی‌اف آر ژاپن، گزارش گردیده است که در مقایسه با هفته قبل حدود ۱۰ دلار / تن افت داشته است. -اتیلن: قیمت اتیلن در بازار آسیا، تحت تاثیر افزایش عرضه توسط تولیدکنندگان خاورمیانه، در هفته مورد بررسی بالغ بر ۲۰-۱۰ دلار / تن کاهش یافت و به سطح ۸۶۰-۸۵۰ دلار / تن، سی‌اف‌آر شمال شرق آسیا رسید.

-پروپیلن: قیمت پروپیلن نیز در بازار آسیا تحت تاثیر ضعف و سردی تقاضا به سطح ۱۰۲۵ دلار / تن کاهش یافت.

پلی‌اتیلن سنگین و سبک: قیمت پلی‌اتیلن سنگین در تاریخ ۱۹/۷/۲۰۱۰ در بازار آسیا به علت تداوم تقاضای پایین در چین و کاهش واردات این کشور، معادل ۱۰۴۵ دلار / تن، سی‌اف‌آر چین اعلام گردیده است که نسبت به هفته قبل حدود ۲۰ دلار / تن کاهش داشته است. قیمت پلی‌اتیلن سبک هم به علت سردی تقاضا و چشم‌انداز ضعیف بازار به سطح ۱۲۶۵ دلار / تن رسید که در مقایسه با هفته قبل حدود ۵۱ دلار / تن کاهش نشان می‌دهد.

-پلی‌پروپیلن: قیمت پلی‌پروپیلن در آسیا در تاریخ ۱۹/۷/۲۰۱۰ به سطح ۱۱۵۵ دلار / تن، سی‌اف‌آر چین کاهش داشته است.

- پلی‌‌استایرن: قیمت پلی‌استایرن در هفته مورد بررسی به دلیل کاهش قیمت مواد اولیه و تقاضای پایین به سطح ۱۱۰۵ دلار / تن رسید که نسبت به هفته قبل حدود ۳۰ دلار / تن کاهش نشان می‌دهد.