گروه بنگاه‌ها- عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: دولت یازدهم با آزادسازی قیمت و همچنین ایجاد رقابت بین بخش‌های مختلف این صنعت می‌تواند باعث پیشرفت هرچه بیشتر صنعت فولاد شود. بهادر احرامیان در گفت‌وگو با «فولاد نیوز» با بیان این مطلب افزود: تنها راه‌ اتمام طرح‌های نیمه‌کاره فولادی کشور این است که دولت این طرح‌ها را با هر هزینه و قیمتی به بخش خصوصی واگذار کند. وی با بیان اینکه دولت گذشته طرح‌های فولادی را آغاز کرد؛ ولی هیچ‌گاه نتوانست آنها را به اتمام برساند، تصریح کرد: این امر به دلیل در نظر نگرفتن اعتبارات و زیرساخت‌های کافی و بررسی‌ها و مطالعات غیرکارشناسانه برای انجام این طرح‌ها بود، بنابراین طرح‌ها در ادامه با کمبود منابع رو‌به‌رو و نیمه کاره رها شد.

وی افزود: دولت جدید باید با ایجاد شرایط لازم این طرح‌ها را به افرادی توانمند که تجربه لازم و کافی را در این زمینه دارند، واگذار کند.

احرامیان با تاکید بر اینکه نعمت‌زاده با مشکلات این صنعت بیگانه نیست، گفت: دولت جدید با انتخاب نعمت‌زاده کمک خوبی به این صنعت کرد؛ زیرا وی تجربه کافی در این بخش دارد و می‌تواند با کمک افراد متخصص پیشرفت‌های لازم را در این صنعت حاکم کند.

به گفته وی، انتظار صنعتگران فولاد از دولت جدید آزادسازی قیمت سپس بها دادن به بخش خصوصی است تا شاهد از سرگیری پروِژه‌های عمرانی و تقاضا برای تولید فولاد در کشور باشیم.