۵۵۰۸...۰۹۱۰: لطفا به داد ۶۰هزار نفر سهامدار «وسدید» برسید. حدود ۳۳درصد از سهام  شرکت فراب در سال ۷۳ به گروه صنعتی «وسدید» واگذار شد و با توجه به انجام نشدن تشریفات قانونی انتقال این سهام از سوی فروشنده، موضوع رای قطعی بر محکومیت فروشنده صادر شده است، اما از همان سال درخواست اعمال ماده ۱۸ قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب و ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری سد محکمی در اجرای رای صادره بود؛ به نحوی که تاکنون این رای در هاله‌ای از ابهام بوده است. بعد از حدود ۳۰ سال و اعمال چهارباره ماده ۴۷۷ پرونده جهت تعیین‌تکلیف نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع داده شده است و پس از حدود ۳ سال بررسی رای نهایی دیوان عالی به نفع گروه صنعتی «وسدید» صادر شد. اما پس از دو ماه از دریافت رای، شرکت برق و آب صبا مجددا درخواست توقف حکم و اعمال مجدد ماده ۴۷۷ برای بار پنجم کرده که مورد تایید رئیس قوه قضائیه جهت بررسی این درخواست قرار گرفته است. در روزهای گذشته نیز در حدود ۲هزار سهامدار نامه‌ای را برای رسیدگی به این مشکل امضا کرده‌اند تا قانون به‌درستی اجرا شود؛ بااین‌حال همه سهامداران این گروه نگرانی زیادی نسبت به رای نهایی دارند. خواهشمند است این موضوع را در روزنامه درج کنید تا صدای ما به مسوولان برسد.

 

۲۰۶۱...۰۹۱۲: با برخی از سیاستگذاری‌هایی که انجام گرفته بورس با ریزش‌های پی‌در‌پی مواجه شده اما در نهایت مسوولان تصمیم گرفتند به واسطه برخی اخبار بازار را مثبت کنند. در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران حتی نمی‌توانند به این مصوبات حمایتی اعتماد کنند، زیرا در سال‌های اخیر بارها به دلیل مصوبات گوناگون بازار سهام با افت‌های بسیاری مواجه شده و همه کارشناسان این بازار نیز دلیل روند منفی را تدابیر سیاستگذار می‌دانند. امیدواریم بازار سریع‌تر به روند تعادلی بازگردد. در غیر این صورت باید از بورس خارج شویم.

 

۷۰۲۳...۰۹۳۳: لطفا در مورد سرنوشت دامنه نوسان توضیح دهید که این وضعیت قرار است تا چه زمانی ادامه یابد. اگر بازار با رشد روبه‌رو شود، آیا ممکن است تغییراتی در این زمینه رخ دهد؟

 

۶۸۴۴...۰۹۳۵: از کجا باید مطلع شویم که مابقی سهام پدیده (ابنیه) چه زمانی وارد بورس می‌شود؟ آیا ممکن است اصلا وارد بازار سهام نشود؟ متاسفانه در این رابطه هیچ اطلاع‌رسانی‌ای انجام نمی‌شود و سهامداران در بلاتکلیفی به سر می‌برند.