۵۴۶۷...۰۹۱۲: چرا معاملات ابنیه باطل شد؟ بعد از ۱۲ سال که ابنیه در بازار توافقی فرابورس پذیرش شد باز هم به در بسته خورد. اگر ابنیه برای بار دوم باز شود، آیا ممکن است بدون دامنه باز شود؟ الان تکلیف مال‌باختگان چه می‌شود؟

 ۴۳۸۷...۰۹۱۶: واقعا سود کردن در بورس به یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن تبدیل شده است. شاید یکی از کم‌رمق‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری،  بورس تهران باشد. چند سال است که سهامداران را ناامیدکرده است.

 ۷۶۹۰...۰۹۱۵: چرا در شرایطی که بازار رو به افول است، عرضه اولیه همچنان انجام می‌شود؟ در آخرین عرضه اولیه که هفته گذشته انجام شد استقبال چندانی نشد. درواقع وقتی بازار بد است صلاح نیست عرضه اولیه انجام شود.

 ۴۴۹۴...۰۹۱۲: شایعاتی در خصوص دریافت مالیات از عایدی صندوق‌های با درآمد ثابت در زمان معاملات به گوش رسید. اگر این خبر درست باشد موج ابطال صندوق‌ها یک دردسر بزرگ برای بازار ایجاد می‌کند. لطفا در مورد صحت‌و‌سقم این خبر اطلاع‌رسانی کنید و تکلیف سهامداران را روشن کنید.

 ۶۵۷۷...۰۹۱۱: سهامداران بورسی بعد از این همه سال هنوز نتوانسته‌اند نتیجه اعتماد خود به وعده‌های مسوولان را ببینند.

 ۲۱۳۲...۰۹۱۹: در تابستان گفته شده بود که با ورود به پاییز بازار سهام می‌تواند با رشد روبه‌رو شود اما  همچنان بازار در روند نزولی است.

 ۹۰۱۴...۰۹۱۵: در وضعیت فعلی چرا سهام بزرگ و شاخص‌ساز طرفدار ندارند؟ آیا ممکن است این روند تغییر کند؟