قم

دیروز در بورس منطقه‌ای قم تعداد ۱/۱میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۶/۳میلیارد ریال دادوستد شد. ۲۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۷۲درصد مربوط به فروش بود.

کشتیرانی جمهوری اسلامی، مخابرات ایران و توکا فولاد دیروز بیشترین حجم معاملات را در بورس منطقه‌ای قم داشتند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸/۱میلیون سهم به مبلغ چهارمیلیارد و هفتصد و بیست و دومیلیون و دویست و نود و سه هزار و ششصد و هشتاد و هفت ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۳۳شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۳شرکت افزایش و ۱۶شرکت کاهش یافت و ۴شرکت بدون تغییر بود.

بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به شرکت کارگزاری مفید بورس به مبلغ ۲/۱میلیارد ریال بود.

کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۱۳۶۶هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۳۷۴۹میلیون ریال دادوستد شد.

تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۲۴ شرکت بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله، سهام شرکت‌های مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری امید، معدنی و صنعتی چادرملو و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش بیش از دومیلیارد و ۶۲۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۱۹ شرکت بوده که (۱۰شرکت با افزایش قیمت، ۸ شرکت با کاهش قیمت و یک شرکت بدون تغییر قیمت) روبه‌رو بود. ۷۱درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۹درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به مخابرات ایران و همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به سایپا و بیشترین ارزش فروش مربوط به حق تقدم سرمایه‌‌گذاری معادن و فلزات بود.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۵۷هزار و ۱۷۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۲۵میلیون و ۸۷۸هزار و ۵۳۴ریال دادوستد شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲ درصد آن مربوط به فروش سهام بود و این تعداد سهام متعلق به ۱۷ شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی فن‌آوران و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد یک‌میلیون و ۲۷هزار و ۲۰۹سهم به ارزش ۲میلیارد و ۲۹۴میلیون و ۸۹۰هزار ریال مبادله شد که ۸۰درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۰درصد آن مربوط به خرید بود.