ایسنا - مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: ثبت‌نام از مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی که در مرحله اول برای دریافت «سهام عدالت» در شعب تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران نام‌نویسی نکرده‌اند، آغاز شد.

محمد جعفری در این باره گفت: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور دولت نهم جهت توزیع سهام عدالت بین اقشار مختلف مردم، مرحله دوم ثبت‌نام مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی برای دریافت سهام عدالت آغاز شد.

وی با اشاره به مستمری‌بگیرانی که تاکنون برای ثبت‌نام دریافت سهام عدالت اقدام نکرده‌اند، اظهار کرد: این دسته از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی باید با مراجعه به شعب این اداره کل در شهرستان‌های استان تهران، نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مذکور اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران، همچنین درباره مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام یادآور شد: به همراه داشتن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه فرد مستمری‌بگیر و افراد تحت تکفل، اصل و کپی کارت ملی سرپرست و افراد تحت تکفل و اصل دفترچه بیمه همه افراد خانواده برای ثبت‌نام ضروری است.

جعفری عنوان کرد: افرادی که در مرحله قبل، فرم سهام عدالت را تکمیل کرده‌اند نیازی به مراجعه مجدد و تکمیل فرم ندارند.

شایان ذکر است، در مرحله قبل، از ۹۵ هزار نفر مستمری‌بگیر در اداره کل شهرستان‌های استان تهران ثبت‌نام و برگه‌های سهام نیز بین آن‌ها توزیع شده است.