سنا - دکتر صالح‌آبادی در پی پیام رییس‌جمهور محترم به اولین همایش بازار سرمایه، شفافیت و حسابداری در نامه‌ای از توجه ویژه ایشان به بازار سرمایه کشور تشکر و قدردانی کرد.

در پیام تشکر صالح‌آبادی آمده است: پیام رهنمودگر حضرتعالی به اولین همایش بازار سرمایه، شفافیت و حسابداری ضمن فراهم‌ آوردن موجبات مسرت و دلگرمی اقشار سهامدار مردمی، بار دیگر آسمان بازار سرمایه کشور را آکنده از نور امید کرده و راه آینده را برای تمامی رهروان و فعالان این طریق روشن کرد ... .
بی‌شک تحقق اهداف سیاست‌های کلی اجرایی اصل 44، در گرو حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، توسعه بازار شفاف‌، منصفانه و کارای اوراق بهادار خواهد بود. حرکت در این مسیر و شتاب‌دهی امر خصوصی‌سازی که همانا دغدغه دولت نهم نیز هست، مشارکت بیش از پیش نهادهای فعال در عرصه بازار سرمایه و عموم مردم را می‌طلبد. تحولی که نه‌تنها از نظر ریاست محترم جمهور دور نمانده، بلکه عزم جدی و اهتمام تمام و کمال دولت برای ایفای رسالت خطیر واگذاری اداره امور به مردم و گذراندن کشتی اصلاحات اقتصادی به ساحل آرامش عدالت اقتصادی را می‌رساند. در پایان با ابراز مراتب تشکر و قدردانی از عنایات و توجهات ویژه جنابعالی و امعان نظر به تحولات و پیشرفت‌های عرصه سرمایه‌گذاری کشور، تاکید می‌کند، فرمایش‌های حکیمانه حضرتعالی در جهت تقویت هرچه بیشتر اعتماد عمومی به بازار سرمایه قطعا ملاک عمل و سرلوحه کار خواهد بود. ارادتمند.