سنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار روز سه‌شنبه از آغاز جابه‌جایی‌ها در بورس اوراق بهادار خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، دکتر «علی صالح‌آبادی» افزود: نخستین گروه کارکنان سازمان بورس و اوراق بهادار اواخر هفته جاری از ساختمان‌ حافظ به ملاصدرا نقل مکان خواهند کرد ... .

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا یک ماه آینده کار انتقال سازمان بورس و اوراق بهادار به ساختمان جدید و اسکان کارکنان شرکت سهامی بورس اوراق بهادار به ساختمان حافظ انجام خواهد شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که چهار مجموعه در ساختمان حافظ مستقر خواهند شد، گفت: علاوه بر کارکنان شرکت سهامی بورس اوراق بهادار تهران، شرکت‌های مدیریت فناوری بورس تهران و سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (CDS) نیز در این ساختمان اسکان خواهند یافت.

دکتر صالح‌آبادی با اشاره به این که پنج طبقه از ساختمان حافظ در اختیار سازمان بورس و اوراق بهادار باقی خواهد ماند، اظهار داشت: دو طبقه در اختیار شرکت بورس قرار می‌گیرد و سه طبقه نیز برای راه‌اندازی استودیو رادیویی و تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تفکیک فیزیکی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سهامی بورس نقش نظارتی سازمان نمایان‌تر خواهد شد.