گروه بورس - نفت پارس درآمد هر سهم امسال را با سرمایه جدید پیش‌بینی کرده است.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، نفت پارس درآمد هر سهم امسال را با ۲۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک هزار و ۹۳ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق ۵۴۸ریال سود به ازای هر سهم معادل ۵۰درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را محقق کرده است.

نفت پارس در 29مهرماه پیش‌بینی درآمد هر سهم را با 150میلیارد ریال سرمایه، مبلغ یک هزار و 822ریال اعلام کرده بود که تعدیل درآمد هر سهم ناشی از افزایش سرمایه است.
پیش‌بینی عملکرد «شنفت» برای سال‌مالی‌۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۳۰درصد افزایش، سود عملیاتی بدون تغییر و سود پس از کسر مالیات ۶درصد کاهش نشان می‌دهد.
شرکت اعلام کرده است شرکت فواد ری (سهامدار عمده) معاف از مالیات می‌باشد که مالیات آن محاسبه شده ولی به خود شرکت پرداخت می‌شود.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد معادل ۷۵درصد سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۸شهریور ۸۴ و جلسه هیات‌مدیره ۱۸آذرماه ۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یافت.