گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روزگذشته را نیز همچنان در حالت رکود سپری کرد. در این روز حجم ارزش کل معاملات هر کدام با ۱۵درصد کاهش نسبت به معاملات روز یکشنبه مواجه شد و در این بازار تنها ۱۸۵هزار و ۳۰۰ سهم معامله شد و ارزش کل معاملات به رقم ۲۸۶میلیون‌ریال رسید. در این بازار تنها سه شرکت مرجان کار، بیمه دی و کویرتایر شاهد معامله سهام خود بودند و گواهی‌‌های سپرده بانک کشاورزی و بانک اقتصاد نوین معامله‌ای در این بازار نداشتند.

در این بازار مرجان‌کار و کویرتایر هر کدام به ترتیب ۴۷/۱درصد و ۳۵/۳درصد کاهش را تجربه کردند.این در حالی است که هر سهم «ودی» با ۱۶/۳درصد افزایش به قیمت یک‌هزار و ۳۷۳ریال رسید و در مجموع ۱۵۰هزار و ۳۰۰ سهم «ودی» در بازار OTC دیروز معامله شد و ارزشی معادل ۲۰۶‌میلیون‌ریال را به خود اختصاص داد. بدین ترتیب این شرکت روز گذشته به عنوان باارزش‌ترین و پرمعامله‌ترین سهام بازار شناخته شد.

همچنین «کمرجان» و «پکویر» روزگذشته نیز حجم معاملات کمی را در بازار به خود اختصاص دادند. بر این اساس «کمرجان» تنها شاهد معامله ۵هزار سهم خود در بازار بود. همچنین حجم معاملات «پکویر» نیز به ۳۰هزار سهم رسید. یادآور می‌‌شود ارزش معاملات این دو شرکت به ترتیب ۲۳میلیون و ۵۶‌میلیون ریال بود. شایان ذکر است درمعاملات روز یکشنبه سرمایه‌گذاری سعدی ۲۴هزار و ۵۰۰ سهم «ودی» را خریداری کرده است.

همچنین در این روز شرکت گوهرزمین ۱۰هزار سهم دیگر از سهام مرجان‌کار را به پرتفوی خود اضافه کرده است.