گروه بورس- رییس سازمان خصوصی‌سازی در حالی از آمار ۱۵هزار نفری خبرنگاران مشمول دریافت سهام عدالت سخن می‌گوید که وی پیش‌تر آمار ۱۰هزار نفری را رقم قطعی مشمولان اعلام کرده بود.

به گزارش خبرنگار ما، «غلامرضا حیدری کرد زنگنه» سال گذشته و در جریان نشست خبری روز خبرنگار اشاره کرده بود که از ۱۵هزار نفر خبرنگاری که مشمول دریافت سهام هستند، تنها ۱۰هزار نفر واجد شرایط دریافت سهام هستند.

کرد زنگنه دلیل حذف ۵هزار نفر را «تکراری بودن» اعلام کرده و گفته بود که این ۵هزار خبرنگار قبلا در دهک‌های دیگر درآمدی شناسایی و مشمول دریافت سهام شده‌اند و دیگر نمی‌توانند در فهرست خبرنگاران مشمول دریافت سهام قرار گیرند و در نتیجه آمار قطعی همان

۱۰هزار نفر است.

اما تازه‌ترین گفت‌وگویی که وی با «فارس» داشته، بار دیگر از آمار ۱۵هزار نفری خبرنگاران مشمول سخن گفته است.

رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه برای اعطای سهام عدالت ۱۵هزار و ۹۲۱ نفر از خبرنگاران دعوت‌نامه فرستاده شده، گفت: از این تعداد تنها ۴‌هزار و ۶۷۱ نفر برای ثبت‌نام و سهام دریافت کرده‌اند و سایر خبرنگاران برای ثبت‌نام باید به تعاونی‌ها مراجعه کنند.

وی درباره وضعیت سهام عدالت خبرنگاران اظهار داشت: برای حدود ۱۵هزار و ۹۲۱ نفر از خبرنگاران دعوت‌نامه فرستاده شده، ولی تنها ۴‌هزار و ۶۷۱ نفر برای ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند.

«کرد زنگنه» افزود: اگر خبرنگاران باقی مانده به تعاونی‌ها مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند، کل ۱۵‌هزار و ۹۲۱ نفر سهام دریافت کرده و سهامدار به حساب می‌آیند.