گروه بورس - پاکت‌های مزایده واگذاری سهام ۶ شرکت دولتی بعد از ظهر روز دوشنبه در محل سازمان خصوصی‌سازی بازگشایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی؛ پیش‌تر واگذاری سهام ۱۰ شرکت دولتی از طریق مزایده در روزنامه‌های

کثیر الانتشار آگهی شده بود که پاکت‌های مزایده واگذاری سهام این شرکت‌ها بعد از ظهر دوشنبه در محل سازمان خصوصی‌سازی بازگشایی شد. بر اساس این گزارش؛ بالاترین مبلغ پیشنهاد شده برای ۴۹ درصد سهام شرکت بهره‌برداری و توزیع آب استان گلستان (معادل ۴۹۰ سهم) رقم ۵۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال؛ ۴۹ درصد سهام شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشت گرمسار (معادل ۴۹ سهم) رقم یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.

همچنین ۲۴ درصد سهام شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی مغان (معادل ۷۲۰ سهم) رقم دو میلیارد و ۲۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۴۹ درصد سهام شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان فارس (معادل ۴۹۰ سهم) رقم ۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون و ۱۱۰ ریال بوده است.

همچنین برای ۴۹ درصد سهام شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان تهران (معادل ۴۹ سهم) و ۴۰ درصد سهام شرکت رینگ چرخ آلومینیومی گسترش گام آفرین (معادل ۴۱ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۶۰۰ سهم) به ترتیب رقم‌های ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۶ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال به عنوان بالاترین پیشنهاد اعلام شد. یادآور می‌شود در مزایده یادشده برای شرکت‌های توسعه صادرات صنعتی، پلیمر صنعت جنوب، موسسه تحقیقات و توسعه فناوری ریلی ایران و آبفر پیشنهاد خریدی وجود نداشت.