همدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۳۴هزار و ۵۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۴میلیون و ۵۳۵هزار و ۶۹۳ریال مبادله شد که ۸۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ساری

در هفته منتهی به ۵اردیبهشت در تالار ساری تعداد ۲میلیون و ۶۲۹هزار و ۳۷۴سهم به مبلغ بیش از ۶میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال مبادله شد.

در این هفته ۵شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری: صنایع ملی مس ایران، بانک پارسیان، داروسازی جابرابن حیان و فولاد مبارکه اصفهان بودند.از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۶۶درصد مربوط به خرید و حدود ۳۴درصد مربوط به فروش سهام بود.

کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۳۸/۱۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۱۲۱۶میلیون ریال دادوستد شد.از این میزان ۵۵درصد سهام مبادله شده متعلق به خرید بوده و ۴۵درصد متعلق به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده شرکت‌های بانک پارسیان، ملی صنایع مس و فولاد مبارکه اصفهان ایران بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت‌های بانک پارسیان، اتومبیل سایپا و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم فروش را داشتند.

رشت

در معاملات هفته گذشته تالار گیلان تعداد ۴میلیون و ۲۳هزار سهم به ارزش ۵/۱۲میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد.

سهام شرکت‌های بانک کارآفرین، بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران، بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.

اهواز

در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۶۴۱هزار و ۲۴۲ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۱۹میلیون ریال مبادله شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود.بیشترین خرید و فروش در این هفته بر روی شرکت ملی صنایع مس ایران انجام شد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته، شاهد دادوستد ۳میلیون و ۳۹۲هزار و ۱۳۲ سهم (متعلق به ۷۸ شرکت) به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۷۲۷میلیون ریال بود که نسبت به معاملات هفته قبل از نظر ارزش ریالی ۴درصد افزایش داشت.در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۴درصد به خرید و ۳۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.