فارس- مدیرعامل شرکت کارگزاری سهام عدالت گفت: افرادی که سهام عدالت را دریافت کرده اند، چنانچه قبل از ۵ سال اقدام به فروش سهام کنند از تخفیف ۵۰درصدی دولت محروم خواهند شد. محمدجواد شیخ ضمن اشاره به برگزاری جلسه هفته پیش با رییس‌جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی و برخی دیگر از مسوولان ابراز داشت: در این جلسه چند موضوع مطرح و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده معین شد که شرکت‌های مشمول سهام عدالت حداکثر سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر را توزیع کنند تا کارگزاری سهام عدالت نیز قادر به توزیع بالایی بین سهامداران باشد.

وی افزود: از طرف دیگر بر اساس تصمیم دیگری مقرر شده که تخفیف در نظر گرفته شده برای سهام عدالت بعد از ۵ سال اعمال شود. شیخ خاطرنشان کرد: بر این اساس افرادی که قبل از ۵ سال اقدام به فروش سهام واگذار شده کنند از تخفیف ۵۰درصدی محروم خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری سهام عدالت در رابطه با دیگر تصمیم جلسه هفته پیش گفت: مقرر شده درصد سهام

شرکت های مشمول سهام عدالت تا ۴۰درصد افزایش یابد. وی ضمن بیان این مطلب که جلسه دیگری نیز در اواخر اردیبهشت یا اوایل خردادماه برگزار خواهد شد ابراز داشت: یکی دیگر از مواردی که مورد بررسی قرار گرفته، ولی هنوز نتیجه آن قطعی نشده موضوع به تاخیر انداختن زمان پرداخت قسط اول سهام دریافتی در قالب سهام عدالت به دولت است. شیخ افزود: احتمال دارد قسط اول سهام دریافتی به جای امسال سال آینده به دولت پرداخت شود.