گروه بورس- علیرضا باغانی: مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان البرز (سهامی عام) با حضور اکثریت سهامداران این شرکت در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، این جلسه با حضور ۳۶/۵۹‌درصد از صاحبان سهام رسمیت یافت و مهدی شاد به عنوان رییس‌ جلسه مزبور انتخاب شد، رضا عرب و محمدحسین جزایری نیز ناظرین جلسه شدند و مجیدرضا محسنی هم به عنوان منشی انتخاب شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این جلسه گزارش فعالیت هیات مدیره توسط محمد‌رضا ابراهیمی قرائت و به سوالات سهامداران پاسخ داده شد، همچنین صورت‌‌‌های مالی و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۲۹‌ اسفند ماه سال گذشته هم مورد تصویب قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در ادامه مجمع سیمان البرز، مهدی شاد، لطفعلی بخشی، مجید‌رضا محسنی، رضا عرب، محمدرضا ابراهیمی، هاشم فرزامی، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت البرز، شرکت چرم مصنوعی زنجان، شرکت کشت و صنعت دانه‌های روغنی گل اترک نیز به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شرکت مزبور برای مدت ۲ سال انتخاب شدند و موسسه حسابرسی نیک‌روشان نیز به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی شاهدان به عنوان بازرس علی البدل‌ سیمان البرز به مدت یک سال انتخاب شدند.این گزارش حاکی از آن است که سهامداران شرکت سیمان البرز در مجمع عادی شرکت خود، دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه کثیر‌الانتشار خود انتخاب کردند.