سنا- نسخه پیشنهادی آیین‌نامه انتشار اوراق صکوک اجاره از سوی مدیریت پژوهش، توسعه و مطالبات اسلامی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، تدوین شد.

این آیین‌نامه پیشنهادی در ۳۳ ماده و در ۱۱ بخش تدوین شده است.

کلیات و تعاریف، مشخصات دارایی، شرایط فروشنده، مصرف‌کننده و بانی، شرایط واسط، شرایط امین، الزامات افشای اطلاعات، رویه انتشار اوراق، اتحاد مصرف‌کننده و فروشنده (بانی)، شرایط اوراق، رتبه‌بندی اوراق و داوری تمامی بخش‌های آیین‌نامه پیشنهادی انتشار اوراق صکوک اجاره هستند. این آیین‌نامه پس از تایید نهایی به کمیته تدوین مقررات سازمان بورس و اوراق‌بهادار ارائه خواهد شد تا پس از بررسی و اصلاحات لازم به هیات‌مدیره و سپس به شورای‌عالی بورس و اوراق‌بهادار جهت تصویب ارسال شود.

مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق‌بهادار از تمامی استادان، کارشناسان و فعالان بازار سرمایه دعوت کرد تا با مراجعه به سایت اینترنتی (www.rdis.ir) نسخه پیشنهادی آیین‌نامه انتشار اوراق صکوک اجاره را مطالعه و نظرات خود را از طریق پست الکترونیک و یا فاکس به این مدیریت ارسال کنند.

آدرس پست الکترونیک مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات سازمان بورس و اوراق‌بهادار info@rdis,ir و شماره فاکس این مدیریت ۶۶۷۰۴۹۸۱ است.