انتشارات بورس در سال 92 موفق به انتشار 28 عنوان کتاب شد که 15 عنوان آن برای نخستین بار به چاپ رسیده است.
به گزارش سنا، دبیر شورای نشر انتشارات بورس با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به نوپا بودن انتشارات بورس، این تعداد انتشار در مقایسه با سایر ناشران، رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.
سید‌رضا موسوی ادامه داد: شیوه عملکرد انتشارات بورس مبتنی بر ارزیابی علمی آثار پیشنهادی است به طوری‌که تعدادی از آثار در این پروسه، از گردونه انتشار خارج می‌شوند.
موسوی خاطرنشان کرد: انتشارات بورس در سال ۹۲ موفق به راه‌اندازی سایت جدید خود شد که در این سایت مانند فروشگاه فیزیکی نه تنها کتاب‌های انتشارات بورس عرضه می‌شود بلکه کتاب‌های سایر ناشران در حوزه مالی نیز عرضه می‌شود. بدین ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند علاوه‌بر تهیه کتاب‌ها به طریقه حضوری، سفارش خود را به صورت اینترنتی ارائه دهند.
همچنین برای دسترسی بیشتر علاقه‌مندان به خصوص در شهرستان‌ها شبکه توزیع سراسری کتاب از طریق موسسات پخش کتاب، توسعه یافته است. دبیر شورای نشر انتشارات بورس اظهار کرد: انتشارات بورس مطابق با اولویت‌های خود، آثار قلمی نویسندگان و مترجمان را پذیرش می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه پذیرش آثار به بخش ارسال سایت انتشارات مراجعه کنند. در این بخش علاوه‌بر توضیح جزئیات پذیرش آثار سند راهبردی انتشارات شامل اولویت‌های نشر نیز قرار دارد.