توسعه سایت شرکت مدیریت فناوری بورس در راستای اطلاع‌رسانی بهتر و کامل‌تر همواره در دستور کار شرکت مدیریت فناوری بورس تهران بوده و آخرین تغییراتی که در سامانه معاملاتی tsetmc صورت گرفته در همین جهت بوده است. به گزارش «سنا»، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با بیان این مطلب گفت: به‌صورت مستمر فناوری‌های استفاده شده در تولید و بهره‌برداری از سایت tsetmc ارتقا داده می‌شود تا بتوان با کیفیت مناسب تری اطلاع‌رسانی به مخاطبین صورت پذیرد.

عباس احمدی به بخشی از این تغییرات و دلایل آن اشاره و اظهار کرد: کاهش حجم صفحات در راستای افزایش سرعت نمایش اطلاعات صورت گرفته است و همچنین امکان تغییر چیدمان و نمایش بخش‌های سابقه معاملات، نمودارها، شرکت‌های همگروه و اطلاعیه‌ها به همین منظور صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: نمایش تاریخچه معاملات به بخش نمایش اطلاعات بازار فیزیکی و بازار برق بورس انرژی اضافه شده است، همچنین افزودن قابلیت ساخت فیلترهای مختلف روی اطلاعات دیده‌بان بازار در کنار کامل‌تر کردن اطلاعات ارائه شده در فایل خروجی اکسل و افزودن سابقه معاملات و اطلاعیه‌ها برای هر نماد و نمایش خلاصه اطلاعات بازار در بالای صفحه نمایش هر نماد از دیگر تغییرات این روزهای اخیر روی این سامانه اطلاع رسانی بوده است.

وی همچنین پالایش داده‌ها و تکمیل اطلاعات ناقص را نیز از دغدغه‌های اصلی این سایت عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه به کاربران سایت در‌خصوص اینکه از چه راه‌هایی آخرین اطلاعات به‌روز در‌خصوص اطلاعات تماس و مدیریت ناشران، اطلاعیه‌های کدال و نمایش EPS را به‌دست آورند اطلاع رسانی می‌شود اما همچنان شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

درصدد است برای رفع اشکالات جزئی موجود در موارد یادشده اقداماتی انجام دهد که در آینده‌ای نزدیک این قبیل موارد نیز بر‌طرف شود.

احمدی یکی از موثرترین روش‌ها برای هر‌چه نزدیک‌تر شدن قابلیت‌های سایت tsetmc به خواسته‌های کاربران سایت را ارائه نظرات، پیشنهادها و طرح نقاط نیازمند بهبود یا مشکلات سایت توسط کاربران از طریق بخش نظرات و پیشنهادهای سایت یادشده دانست و تصریح کرد: مشارکت کاربران در طراحی و برنامه‌ریزی به منظور توسعه سایت tsetmc بسیار مغتنم، موثر و کارگشا است.