گروه بنگاه‌ها: مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران برگزار شد. سیدمهدی مدرسی‌نیا ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما گفت: در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه انجمن مدیران مالی حرفه‌ای علاوه بر بررسی و تصویب دستورات جلسه، دو نکته افزایش نقش اجتماعی انجمن و تشدید فعالیت‌ سایت انجمن نیز مطرح شد.

این عضو انجمن مدیران مالی حرفه‌ای افزود: در جلسه یادشده گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارش بازرس و حسابرس قانونی شرکت به استماع حاضران رسید و صورت‌های مالی برای سال مالی ۹۲ انجمن به تصویب رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی هیات مدیره برای سال ۹۳ تصریح کرد: انجمن در تلاش است که نقش بیشتری را در اقتصاد کشور ایفا کند و از این رو برنامه‌های سال جاری را نیز در جلسه مجمع به شور گذاشت و تصویب کرد.وی ادامه داد: تولید نشریه مجازی انجمن، تلاش برای عضویت در IFAC (فدراسیون بین‌‌المللی حسابداران)، مشارکت انجمن در بهبود و ارتقای استانداردها و رهنمودهای حسابداری، ایجاد هماهنگی بین انجمن و مراجع استاندارد گذار، نظارتی، حرفه‌‌ای، قانونی و سایر ذی‌نفعان حرفه مدیریت مالی، تداوم آموزش‌های مستمر ماهانه و برگزاری همایش‌های حرفه‌ای و تخصصی از جمله برنامه‌های هیات مدیره انجمن مدیران مالی حرفه ایران برای سال مالی ۹۳ عنوان شده است.

در این جلسه که ریاست آن بر عهده حجت‌اله صیدی بود، علی شیخ لری و حمید فرحمرزی ناظران جلسه یادشده بودند و محمدجواد صفار سمت منشی جلسه را بر عهده داشت.

همچنین توکلی نماینده وزارت کشور نیز در این جلسه حضور داشت.