گروه بنگاه‌های اقتصادی: تامین سرمایه بانک ملت در اتحادیه جهانی خدمات مالی اسلامی IFSBعضو شد. به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه بانک ملت، این تامین سرمایه به‌عنوان شرکتی پیشرو در خدمات مالی و سرمایه‌گذاری در بیست‌و‌پنجمین شورای اتحادیه جهانی خدمات مالی اسلامی که ۱۱ دسامبر ۲۰۱۴ در مالزی برگزار شد، به عضویت این اتحادیه درآمد. این اتحادیه (IFSB) که از بزرگ‌ترین‌ و حرفه‌ای‌ترین سازمان‌های فعال در خدمات مالی اسلامی در عرصه جهانی به‌ویژه کشورهای اسلامی است، متشکل از ۱۸۴ عضو بوده و مقر آن در کوالالامپور است.

فعالیت‌های اصلی این اتحادیه جهانی شامل استانداردسازی درخصوص قواعد و مقررات مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی، تبادل اطلاعات و تجربیات، توسعه و رونق همکاری‌های مالی و سرمایه‌گذاری بین شرکت‌های خدمات مالی اسلامی در سراسر جهان و برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی در این حوزه است. تامین سرمایه بانک ملت که از فعال‌ترین شرکت‌های تامین سرمایه به ویژه در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و معدن است با عضویت در این اتحادیه، امکان تبادل دستاوردها و تجربیات با دیگر اعضا و شرکای اتحادیه و همچنین دسترسی به بازارهای مالی و سرمایه‌ای را در کشورهای اسلامی به دست خواهد آورد.

علاوه بر تامین سرمایه بانک ملت از جمهوری اسلامی ایران و دیگر بانک‌ها و شرکت‌های مالی و پولی بزرگ جهان، بانک مرکزی، بانک کشاورزی، و سازمان بورس و اوراق بهادار از جمهوری اسلامی ایران نیز عضو این اتحادیه هستند.