نغمه‌ها و لحن‌ها - ۲۳ خرداد ۸۷

بازارنامه- سرانجام علاقه‌مندان به موسیقی پاپ توانستند به بهانه حضور «کریس‌دی‌برگ» که مهمان گروه آریان شده بود، شاهد ارائه جدیدترین کار به بازار باشند. «با تو بی تو» نام جدیدترین آلبوم پاپ است که به بازار عرضه شده است. این آلبوم، جدیدترین اثر گروه آریان است که یکی از قطعات آن را «کریس دی برگ» اجرا کرده است. تقریبا پس از دو سه ماه رکود این اثر توانست قفل سکوت در بازار پاپ را بشکند و از فروش خوبی هم برخوردار شود.

یکی دیگر از کارهای پرفروش در هفته گذشته باز هم «آن و آن» علیزاده بود که این آلبوم هم جدیدترین سبک موسیقی کلام سنتی محسوب می‌شود. علاقه‌مندان به موسیقی سنتی ایرانی هم همچنان با استقبال از «مولویه»، «سعدی‌نامه» و «وطنم ایران» این آلبوم‌ها را به عنوان پرفروش‌ها معرفی می‌کنند. تقریبا این آثار جدیدترین آثاری هستند که در بازار موسیقی پیدا می‌شوند و باقی کارها چندان جدید نیستند.

از دیگر آثار پرفروش در سبک‌های مختلف می‌توان به «به تماشای آب‌های سپید، تلفیقی»، «ژوان-محلی»، «اشتیاق- پاپ بی‌کلام» و «زیر تیغ- موسیقی فیلم» اشاره کرد. همچنین کماکان از «غوغای عشق بازان-شجریان»، «سوگواران خموش-قربانی» و «دریای بی‌پایان-عقیلی» استقبال می‌شود.