معرفی رسمی « دومینو» در دهه فجر
شرکت لبنیات و بستنی دومینو هفته گذشته مقارن با دهه مبارک فجر با حضور دکتر مرتضی تمدن استاندار تهران، مهندس رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروهی از مقامات استانی و شهرستان اسلام شهر به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرامرز پایداری، بزرگ خانواده پایداری و مدیرعامل شرکت دومینو طی سخنانی در این مراسم با اشاره به این که دومینو با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیاردتومان با سرلوحه قرار دادن شعار «دومینو، طعمی نو» طی سالجاری به طور مرحله‌ای مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت از عزم این واحد برای تولید ومحصولاتی منطبق با خواست و نیاز مشتریان خبر داد.
دومینو جدا از القاء یک بازی قدیمی به معنی پیشرو و جلودار که در واقع از دل صنایع لبنی میهن برآمده با تامین پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات از کشورهای صاحب فناوری در اروپا، به خدمت گرفتن نیروهای کارآمد و متخصص و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه سعی در تولید محصولاتی منطبق با ذائقه و سلیقه مصرف‌کنندگان دارد.
بررسی‌های آماری نشان می‌دهد دومینو از راه نرسیده با اتخاذ سیاست‌های متفاوت و ویژه در حوزه تولید و فروش توانسته به سهمی قابل توجه در بازار کشور دست پیدا کند و علاوه بر آن با توان رقابتی بالا، رقبای عمده خود را در این صنعت به بازسازی و نواندیشی و توسعه اهداف تبلیغی برای مقابله با این برند جدید وا داشته است.
این شرکت با تنوع بخشی فراوان در حال حاضر 60 نوع محصول را روانه بازار می‌کند .
تاسیسات تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار و فضای سرپوشیده‌ای حدود ۱۲ هکتار ایجاد شده که قرار است با آغاز اجرای طرح توسعه شرکت ۵/۱ هکتار دیگر آن ساخته شود.
این مجموعه برای 1500 نفر به طور مستقیم و برای ده هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.
بر اساس اظهارات پایداری این شرکت با ایجاد یک واحد تحقیق و توسعه (R&D) و یک آزمایشگاه مرجع تمام توان خود را معطوف تولید محصولاتی با کیفیت کرده است.
ایجاد شبکه فروش مستقیم با تامین 250 دستگاه کامیونت در کنار راه‌اندازی 10 شبکه صادراتی، 100 نماینده انحصاری و 200 نماینده فروش در مدتی کوتاه در زمره افتخارات «دومینو» است که توزیع فراگیر محصولات در داخل و رسیدن به صادرات 7 میلیون‌دلاری از دستاوردهای آن بوده است.
پایداری سابقه‌ای ۴۰ ساله در صنایع لبنی کشور دارد و به اتفاق برادرش ایوب پایداری بنیان تولید و عرضه محصولات لبنی خاص به ویژه بستنی را با راه اندازی مدرن ترین ماشین آلات روز جهان راه اندازی و امروز حاصل این تلاشها صنعت بستنی کشور را متحول نموده است. وی با اشاره به این که کارخانجات دومینو روزانه ۱۰۰ تن شیرخام را فرآوری می‌کنند چشم‌انداز تعریف شده برای این واحد را رسیدن به جایگاه برند برتر لبنی در شمال‌آفریقا و خاورمیانه توصیف می‌کند.
این مهم قرار است با تمرکز بر خواست و ذائقه مشتریان و حفظ نوآوری در تولید به دست آید که برای انجام این امر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
عرضه ۴ محصول جدید به بازار که برای اولین بار در کشور تولید شده‌اند گواهی بر پافشاری دومینو برای رسیدن به این هدف‌گذاری است که دست بر قضا خیلی هم موفق بوده است.
فرامرز پایداری مدیرعامل دومینو به واسطه همین رویکرد در پایان مراسم افتتاحیه مورد تقدیر ویژه استاندار تهران و بسیاری از مدیران ارشد کشور و استان تهران قرار گرفت.
متقابلا پایداری طی سخنان کوتاهی از تمامی کارگران زحمتکش این مجموعه تولیدی تشکر و سپاسگزاری نمود و با تقدیر و تشکر از حضور مقامات و مسئولان مملکتی و استان تهران در مراسم افتتاحیه رسمی دومینو اظهار امیدواری کرد که با حمایت این بزرگواران صنایع لبنی کشور روز به روز بیشتر درخدمت مردم و مصرف کنندگان عزیز باشد.