2میلیون و 636هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد

درحال حاضر بیش از ۲ میلیون ۶۳۶ هزار نقطه دسترسی به کارت های شارژ ایرانسل در کشور وجود دارد که درمقایسه با سال ۱۳۸۸، تا کنون ۲۴۸ درصد رشد سالانه ترکیبی داشته است. ابوالقاسم رحیمی راد معاون فروش و توزیع ایرانسل با بیان این مطلب گفت: در سال ۱۳۸۸ تنها ۶۲ هزار نقطه دسترسی به شارژ ایرانسل درسراسرکشور وجود داشت که این رقم در سال ۱۳۸۹ به ۷۰۱ هزار نقطه، در سال۱۳۹۰ به یک میلیون و ۳۰۷ هزار نقطه و هم اکنون به ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۹۰۰ نقطه افزایش یافته است.

وی با بیان این مطلب که میزان فروش الکترونیکی شارژ ایرانسل ۶۵ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: فروش الکترونیکی شارژهای ایرانسل از ۱۰ درصد در مهرماه سال ۱۳۸۹ به ۶۵ درصد در مهرماه سال جاری رسیده که با رشد سالانه ترکیبی ۸۶ درصد همراه بوده است.

رحیمی راد با اشاره به وجود ۲ میلیون و۲۰۰ هزار پایانه فروش شارژ (POS)ایرانسل در سراسر کشور تصریح کرد:علاوه بر پایانه های فروش،۴۰۰ هزار فروشنده،۱۰ هزار و ۵۰۰ عاملیت فروش و خدمات، ۲۵ هزار و ۷۰۰ خودپرداز و۵۶۰ وب کیوسک درکل کشور فروش شارژ های ایرانسل را برعهده دارند.

معاون فروش و توزیع ایرانسل در خصوص همکاری ایرانسل با بانکهای کشور نیز گفت: درحال حاضر دسترسی به خدمات ایرانسل از طریق شبکه بانکی کشور و از سوی ۲۴ بانک در قالب استفاده از خودپرداز، اینترنت،پایانه فروشگاهی، وب کیوسک تلفن همراه، بانکداری همراه، شارژ مستقیم بدون PIN و IVR ارائه می شود.

وی درخصوص روش های دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز یادآور شد: در حال حاضراز طریق خودپردازها، اینترنت، پایانه های فروشگاهی، وب کیوسک ها، شارژ الکترونیکی(e-Charge)، تلفن همراه ، بانکداری همراه، شارژ مستقیم شارژ بدون PIN وسامانه IVR شارژ ایرانسل به مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل عرضه می شود.