کشف 95 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۵ کیلوگرم مواد مخدر طی تیر ماه سال جاری در استان قزوین خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "مسعود جعفری نسب" در تشریح عملکرد فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف ۴۲ مورد سرقت منزل ، ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۸ مورد سرقت اماکن دولتی و ۷ مورد سرقت مغازه طی تیر ماه جاری خبر داد و افزود: در این مدت همچنین ۳۴ فقره سرقت اتومبیل ، ۴۹ مورد سرقت موتورسیکلت و ۱۰۲ مورد سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن کشف و متهمان آن دستگیر شده اند.

وی کشف ۲۷ مورد جیب بری، ۲ مورد کیف قاپی، ۳۱مورد کش روزنی و ۶ فقره سرقت احشام را از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی استان قزوین طی تیر ماه جاری برشمرد و افزود: مجموعاً در این ماه بیش از ۴۳۰ مورد سرقت کشف و ۲۲۰ نفر نیز به دلیل سرقت دستگیر شده اند. جعفری نسب در خصوص میزان کشفیات مواد مخدرگفت :بااقدامات اطلاعاتی و اجرای طرحهای عملیاتی ماموران پرتلاش استان موفق شدند در تیر ماه جاری حدود ۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدررا منهدم و ۶۴ قاچاقچی را دستگیر نمایند .

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت : در مدت مذکور حدود ۶۵ هزار پاکت سیگار ، ۴۴۰ دستگاه تجهیزات ماهواره ای ، بیش از ۴ هزار حلقه فیلم و سی دی غیر مجاز و مبتذل و ۶ قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ۵۰ نفر در ارتباط با قاچاق کالا دستگیر شده اند .

سرهنگ "جعفری نسب" کشف ۱۹ مورد کلاهبرداری را از دیگر اقدامات انتظامی استان در تیر ماه سال جاری برشمرد. وی در خصوص تصادفات تیرماه استان گفت : در این مدت ۲۹ تصادف فوتی در راه های درون و برون شهری استان به وقوع پیوسته که متاسفانه در این سوانح ۳۶ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. فرمانده انتظامی استان قزوین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بویژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمی در پیشگیری از سوانح رانندگی ارزیابی کرد و از رانندگان خواست با رعایت مقررات پلیس را در اجرای ماموریت های خود یاری کنند.