«کاویان پوشش شیمی» اولین تولید کننده رنگ های آب پایه در غرب کشور
با توجه به تحولاتی که در دنیای صنعت رنگسازی در دنیا برای تولید رنگ های بدون حلال و دوستدار محیط زیست بوجود آمده است، شرکت کاویان پوشش شیمی کرمانشاه اولین واحد تولیدی در غرب کشور است که علاوه بر تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی، اولین کارخانه ای است در غرب کشور که رنگ های آب پایه را تولید نموده است.

یعقوب مرجانی مدیرعامل شرکت کاویان پوشش شیمی در مورد پیشه کارخانه می گوید: در سال ۱۳۸۷ واحد تولیدی مذکور در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع با انجام ساختمان های مورد نیاز برای نصب ماشین آلات و ساختمان اداری و دیگر بناهای لازم زیر بنائی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع را زیر پوشش برده است که استفاده از نیروهای با تجربه و تحصیل کرده به تولید رنگ های صنعتی، دریائی و ساختمانی اقدام نموده که با تلاش فراوان موفق به دریافت تسهیلاتی معادل یکصد میلیون تومان از بانک ملت، این مجموعه راه اندازی شده است. اگر چه در حال حاضر کارخانه مذکور در حال تولید و عرضه محصول رنگ های تولیدی در بازار فروش است اما برای سرمایه در گردش نیاز به حمایت و بهره گیری از تسهیلات دیگری می باشد که می تواند با استفاده از این تسهیلات در گسترش و افزایش تولید محصول و درآمدزدائی بیشتر که یقیناً اشتغالزائی بهتری را خواهد داشت گامهای مؤثرتری بردارد.
همانگونه که اشاره شد شرکت صنایع رنگسازی کاویان پوشش شیمی علاوه بر آنکه به عنوان اولین تولید کننده رنگ های آب پایه در غرب کشور می باشد. انواع رنگ های صنعتی و ضد خوردگی، رنگ های ساختمانی و رنگ های آب پایه و به اصطلاح معروف نسل جدید رنگ های آب پایه اکرپلنکی، ایزبام، رنگ نما، براق، نیمه براق مات و غیره را تولید می کند و با توجه به این ویژگی یکی از واحدهای تولیدی تاثیر گذارند ایجاد انتقال و توسعه پایدار اقتصادی در استان است که اگر مورد حمایت قرار گیرد برنامه های وسیع تری برای این تاثیر گذاری دارد.
سرکار خانم مهندس صفا مرجانی مسئول طرح تکمیل و آقای یعقوب مرجانی در راه اندازی واستمرار تولید این واحد تولیدی از حمایت های مسئولین استان به ویژه مهندس سید دادوش هاشمی استاندار ومهندس شاهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مسئولین اداره صنایع استان ابراز قدردانی و تشکر می نمایند.


کرمانشاه - جاده بیستون، بعد از نساجی غرب شهرک صنعتی بیستون

تلفن های تماس :
مدیرعامل کارخانه: ۲۵۴ ۱۳۷ ۰۹۱۸
مدیریت فروش: 2203 130 0918
کارخانه: ۰۲۱۹ ۸۳۰ ۰۹۱۸
فاکس: 9891 322 0838