شرکت کشاورزی و دامپروری روانسر- کارخانه شیر روانسر
وقتی سرمایه گذاری هدفمند باشد و با نیت خیر و صلاح بندگان خدا، یقیناً مطلوب و مورد قبول است و بکارگیری از این سرمایه گذاری موجب دو بازدهی مفید می گردد. بازدهی معنوی و مادی.

در بازدیدی که از دو مجموعه تاثیر گذارد در توسعه اقتصادی استان پیش آمد، این هدفمندی را در مدیریت شرکت دامپروری و کشاورزی روانسر و مجموعه کارخانه تولید شیر این شهرستان دیدیم.
بهرام ایزدی مدیرعامل کارخانه تولید شیر روانسر که بار دیگر شرکای سرمایه گذار خویش منصور محمودی و قادر شاهرخی در شرکت کشاورزی ودامپروری روانسر فعالیت دارد. ضمن برشمردن هدف های مجموعه مدیریت کارخانه- سلامت و بهداشت مردم و توجه به نیازهای عمومی می گوید.
این مجموعه در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیربنای ۳۳۰۰ مترمربع شروع بکار نمود که در زمینه سرمایه گذاری اولیه و اعطای تسهیلات یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از بانک کشاورزی این مجموعه راه اندازی شد و در حال حاضر ۳۵ نفر نیروی اجرائی را مشغول بکار و در حال فعالیت دارد.
با توجه به عظمت پروژه مشکلات بسیاری درسرراه راه‌اندازی این مجتمع بوده، ولی بهرحال به یاری خدا و حمایت مسئولین و همت مدیران اجرائی این پروژه به هر حال به هدف مورد نیاز یعنی راه اندازی و به بهره برداری رسیدن مجتمع را بدست آوردیم.
بهرام ایزدی دو پروژه بهم پیوسته را چنین تعریف می کند که توسعه دام و دامپروری با توجه به نیازهای استان و امکانات موجود در منطقه یک به موازات آن توسعه گوشت مورد نیاز ولبنیات با کیفیت را نیز در این مجموعه داریم. و در حال حاضر لبنیات تولیدی از جمله ماست، دوغ و شیرو خامه تولیدی این مجتمع در سطح استان کرمانشاه و استان های مجاور از جمله استان کرمانشاه توزیع و عرضه می گردد وازاینکه توانسته ایم در راستای خدمت به مردم گام های موثری برداریم از خداوند شاکر وسپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش خداوند ما را یاری و هدایت نماید.
مدیرعامل کارخانه شیر روانسر با اعلام برنامه ریزی برای توسعه مجتمع کشاورزی و دامداری وشیر روانسر اعلام می‌کند که در برنامه توسعه که مورد نظر مجموعه مدیریت کارخانه می باشد حدود 300 میلیون تسهیلات نیاز داریم. که اگر این تسهیلات را بانک کشاورزی در اختیار این شرکت قراردهد. ضمن توسعه کمی و کیفی محصولات و فرآورده‌های این مجموعه میزان اشتغالزائی را به 30 نفر افزایش می‌دهیم ضمن آنکه بسیاری از مشکلات، از جمله مشکل نقدینگی موجود حل خواهد شد.
بهرام ایزدی ضمن درخواست حمایت بیشتر مسئولان استان برای طرح توسعه این مجتمع گفت: تا بحال حمایت های مهندس سید دادوش هاشمی استاندار و مدیریت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت های صنعتی استان برخوردار بوده و لازم می دانیم مراتب قدردانی و سپاس خود را از این بزرگواران اعلام داشته و از خداوند برایشان سلامتی و موفقیت آرزومی کنیم.

آدرس: شهرک صنعتی روانسر -خیابان تلاش یک
1 - 6623240 0832