بزرگترین کارخانه تولید کیک  لایه ای در غرب کشور

یکی از شرکت های بزرگ تولیدی که بحق می تواند در توسعه اقتصادی استان و حتی در ایجاد در آمد سرانه موثر واقع شود شرکت شیرین به نام کلهر است که با تولید کیک دولایه بزودی در اسلام آباد غرب راه اندازی می شود. یقیناً قرار گرفتن این کارخانه در یکی از بزرگترین شهرهای استان، یعنی اسلام آباد غرب که به دلیل دسترسی به راههای ارتباطی دیگر شهرهای استان و اینکه این بخش بزرگترین مرکز جمعیتی است و از نظر فعالیت های اقتصادی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این شرکت می تواند موقعیت بسیار مناسبی را نه فقط برای استان بلکه که برای غرب کشور فراهم نماید که با توجه به قرار گرفتن کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور وجود این واحد بزرگ تولیدی می‌تواند از مراکز تاثیر گذارباشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهندس بهزاد رستمی بنیانگدار و مدیرعامل شرکت شیرین به نام کلهر که بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود، با اشاره به فعالیت هائی که تا بحال در این زمینه صورت گرفته گفت: این شرکت در زمینی به مساحت ۵۲۰۰ متر مربع که حدود ۳ هزار متر مربع آنرا سوله های کارگاه های تولید و مجموعه اداری و خدماتی تشکیل خواهد داد خواهد توانست به تولید اسمی حدود ۲۲۰۰ تن در سال کیک دولایه دست یابد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و ماشین آلاتی که جهت راه اندازی این واحد تولیدی بکارگرفته خواهد شد ظرفیت تولید را می توان در هر ساعت یک تن محاسبه کرد. که البته تشریفات و مقدمات تهیه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز که از پیشرقته ترین تکنولوژی روز بهره گرفته است فراهم گردیده که پس از اتمام عملیات اجرائی کارخانه و آماده سازی سالن های تولید و انبار، هم زمان نیز دستگاهها و ماشین آلات نصب خواهد گردید.

هزینه پیش بینی شده برای انجام این پروژه حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است. با توجه به تمام اتوماتیک بودن کارخانه می توان شیفت کاری تولید را بطور کامل مورد استفاده قرار داد به گونه ای که کارخانه شیرین به نام کلهر قادر خواهد بود با تولید محصول با کیفیت مورد قبول استاندارد کلی و قابل پذیرش در ذائقه های متفاوت مردم این محصول را به سراسر کشور صادر و بازارهای مصرف ایران زمین را بخود اختصاص دهد.

بهزاد رستمی معتقد است که با توجه به اعتبارات درنظر گرفته شده و تسهیلاتی که از سوی بانک تجارت به عنوان بانک عامل تامین خواهد شد، اگر با حمایت مسئولین و عنایت مدیریت محترم شعبه بانک تجارت در استان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان سرمایه در گردش و تامین نقدینگی دراختیار این شرکت قرار گیرد، با استفاده از سه شیفت کاری در شبانه روز میزان اشتغالزائی را به یکصدنفر برسانیم و با این برنامه یقیناً میزان تولید نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت که علاوه بر حضور در بازارهای داخلی کشور، بازارهای کشور عراق را نیز در بر خواهد گرفت.

با توجه به موقعیتی که شرکت شیرین به نام کلهر از نظر منطقه ای و برنامه ریزی دارد، می توان امیدوار بود که بزودی شاهد بهره برداری یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کیک در غرب کشور خواهیم بود وبا درنظر گرفتن اهداف کارخانه برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد پایدار استان که هر دو مقوله از بحث های جدی مسئولان بوده است و همواره بر آن تاکید داشته اند، این یکی از شرکت های موفق و تاثیر گذار در موفقیت استان غرب کشور خواهد بود.

وی در پایان از مهندس هاشمی استاندار و مهندس شاهمرادی مدیر شهرک های صنعتی تقدیر و تشکر نمود.

آدرس: اسلام آباد غرب- شهرک صنعتی

شرکت شیرین به نام کلهر