موافقت شهرداری ساری برای خرید ساختمان  دانشگاه آزاد

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بیشترین آرای شورا برای خرید ساختمان دانشگاه آزاد منفی بوده است ولی شهرداری ساری برای خرید آن موافقت کرده است. فرامرز نقیبی یکشنبه شب در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه شورا و شهرداری باید حامیان ورزش شهر باشند، بیان داشت: تیم فوتسال راه ساری دارای توانمندی‌هایی است که ضرورت دارد شهرداری ساری از این تیم ورزشی حمایت کند تا جایگاه واقعی خود را در کشور کسب کند.

وی افزود: تیم ورزشی فوتسال راه ساری در تلاش است تا در میان نام‌آوران فوتسال کشور دارای ارزش باشد.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری تصریح کرد: برخی مصوبات شهرداری در شورا به تصویب نمی‌رسد ولی از سوی شهرداری اجرایی می‌شود در حالیکه مصوبات مورد توجه شورا در اجرا از طریق شهرداری تعلل خواهد شد.

وی خرید ساختمان دانشگاه آزاد را برای اختصاص شهرداری منطقه ۲ اشتباه دانست و یادآور شد: بیشترین آرای شورا برای خرید ساختمان دانشگاه آزاد منفی بوده است ولی شهرداری برای خرید آن موافقت کرده است.

نقیبی با اشاره به اینکه نیروهای کارشناس در شهرداری در کجای کار قرار دارند، گفت: کارشناسانی که در واحدهای تخصصی شهرداری فعالیت می‌کنند در ارسال یک نامه برای شورا آگاهی ندارند و با بسیاری از غلط‌های املایی به شورا ارسال می‌شود.

عضو دیگر شورا نیز با بیان اینکه باید برای سؤالات افکار عمومی پاسخ داشته باشیم، افزود: هر هفته سؤالاتی از سوی شورا از معاونان شهرداری مطرح می‌شود که در این راستا باید پاسخگوی تنویر افکار عمومی باشند.

جمال باقری با اشاره به اینکه میزان سن بازنشستگی در فضای خدمات رسانی شهرداری نامعلوم است، اظهار داشت: بیش از ۲۳ نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته هستند که ضرورت دارد از افراد تازه نفس استفاده شود.

معاون عمرانی شهرداری ساری نیز در پاسخ به سؤالات اعضای شورا بیان داشت: در سیستم اداری جدید دولت به نحوی از فضای افراد باسابقه استفاده می‌شود تا موجب افزایش آگاهی کارکنان شهرداری شود.