نخستین مرکز Hi-Tech کشور را کلنگ زد

در سومین سفر هیات محترم دولت به استان کرمانشاه طی مراسمی با حضور دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیرکار و اموراجتماعی وجمعی از مدیران استان، نخستین مرکز Hi-Tech کشور،درکرمانشاه کلنگ زنی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه، وزیرکار و اموراجتماعی در این مراسم ضمن تاکید بر توجه بیشتر به تکنولوژی های برتر آن را از نیازهای ضروری امروز کشور خواند وگفت: تکنولوژی های نوین به واسطه قابلیت نو بودن و فراوانی ظرفیت آن، متناسب با نیازهای امروز جوانان فارغ التحصیل جویای کار است که از هوش و استعداد سرشاری برخوردارند.

عبدالرضا شیخ الاسلامی با اشاره به این مطلب که باید در مسیر دستیابی به تکنولوژی های نوین و برتر و تربیت نیروی انسانی متخصص حرکت کنیم اظهارداشت: باستی تلاش کنیم با توسعه و گسترش این قبیل فعالیت ها امکان برخورداری بیشتر جامعه را از این نوع خدمات فراهم آوریم و از این طریق رفاه بیشتری را برای جامعه ایجادکنیم.

قابل ذکراست: برای ساخت نخستین مرکز فناوریهای نوین درکرمانشاه اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال پیش بینی شده این مرکز در پنج رشته نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی،Rapid Prototyping، مکاترونیک و صنایع نوین ساختمانی فعالیت خواهدکرد.

برپایه این گزارش احداث این مرکز از طرح های شاخص استان است که گام بلندی درجهت تحقق اهداف سندچشم انداز کشور در افق ۱۴۰۴ محسوب می شود.