عملیات خاکبرداری از سطح میدان بیست و پنج شهریور به‌وسیله شهرداری شروع شد، در این میدان طرح ساختمان پارکینگ سه طبقه که طبقه زیرین آن به‌صورت پناهگاه زیرزمینی طراحی شده ساخته خواهد شد.
شهرداری تهران از چندی پیش نقشه ساختمان پارکینگ سه طبقه‌ای را که هزار اتومبیل می‌تواند در آن پارک کند در میدان بیست و پنج شهریور آماده کرده است. برای آماده ساختن میدان به‌این منظور بیش از پنجاه مغازه و محل کسب این نقطه خریداری و تخریب شده است. شهردار تهران امروز اعلام کرد که عملیات خاکبرداری از میدان شروع شده و حفاری میدان طی چند روز آینده به‌طور جدی آغاز می‌شود.در آینده میدان بیست و پنج شهریور یکی از میدان‌های ورودی تهران خواهد بود، زیرا که جاده سوم بدون ورودی و خروجی که هم‌اکنون در دست ساختمان می‌باشد، شمیرانات و الهیه و پارک وی و قوچک و سلطنت آباد را به‌طور یکسره به این میدان متصل می‌کند و حرکت آزاد وسایط نقلیه را در این مسیر ممکن خواهد ساخت.
شهرداری در نظر دارد با برقراری سرویس‌های تندرو شهری در داخل تهران و ساختمان پارکینگ شرایطی به‌وجود آورد تا مردمی که در شمیرانات زندگی می‌کنند و برای کار به تهران می‌آیند اتومبیل‌های خود را در این میدان متوقف سازند و فاصله میدان تا محل کار را با سرویس‌های عمومی طی کنند.
روزنامه اطلاعات، ۱۴ شهریور ۱۳۵۲