سرویس موسیقی موبایلی نوکیا به‌روز شد
شرکت نوکیا سرویس موسیقی موبایلی خود را به‌روز کرد و سرویس موسیقی جدیدی را بر پایه سرویس‌های رادیویی راه‌اندازی کرد که پیش‌بینی می‌شود به زودی در 31 کشور دنیا عرضه شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار - نیوز، سرویس موسیقی جدید نوکیا MixRadio نام دارد و بر پایه سرویس انتشار فایل‌های صوتی این شرکت که در سال 2011 راه‌اندازی شد، طراحی شده است.
در این سرویس جدید کلید ویژه‌ای با نام Play Me تعبیه شده است که به کاربران امکان می‌دهد به صورت شخصی شبکه‌های رادیویی مورد علاقه خود را تنظیم کنند. گفته می‌شود این سرویس برای هر یک از کاربران به صورت شخصی و جداگانه ارائه می‌شود.
سرویس MixRadio نوکیا کاربران را تشویق می‌کند تا ابزارهای مورد علاقه خود را در حوزه موسیقی به‌صورت شخصی در اختیار بگیرند و خواننده، آلبوم و موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را جدا کنند.
«جیرکی روزنبرگ» (Jyrki Rosenberg) مدیر مرکز سرگرمی‌های نوکیا در این خصوص توضیح داد: «استفاده از این سرویس به راحتی روشن کردن رادیو است، با این تفاوت که شما کنترل همه بخش‌ها را در اختیار دارید.»
او گفت: «زمانی که کلید Play Me را فشار می‌دهید، تمام شبکه‌های رادیویی مورد علاقه‌تان در اختیار شما قرار می‌گیرد،‌ هیچ‌گونه آگهی تبلیغاتی مزاحم شما نمی‌شود و بخش ویژه‌ای برای ورود شناسه کاربری و رمز عبور شما نیز طراحی شده است. شما همچنین می‌توانید از موسیقی‌هایی که به آن علاقه ندارید، عبور کنید و ایستگاه شخصی برای خود راه‌اندازی کنید.»