گروه خبر: محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه گفت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از اعضای فرقه بهاییت زشت و قبیح بوده است.به گزارش «ایسنا» او روز گذشته در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه با آن طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: تا جایی که رصد کردم بسیاری از مردم و علما و شخصیت‌ها این کار را تقبیح کردند و زشت‌تر از آن، این بود که حتی پدرشان هم سفارش کردند، اما او عذرخواهی نکرد.وی ادامه داد: دستگاه قضایی هر جرمی را که اتفاق بیفتد به‌طور مقتضی دنبال می‌کند و بر اساس قانون با او رفتار می‌شود.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص دستگیری خانمی که گفته می‌شود از عوامل انفجار دفتر حزب جمهوری در اوایل انقلاب بود، گفت: متاسفانه رسانه‌های مختلف از خودشان حدس و گمان‌هایی درخصوص برخی مسائل دارند و این را به‌عنوان یک خبر منتشر می‌کنند؛ این چیز خوبی نیست. این فرد اتهاماتی داشته و بر اساس این اتهامات از مدتها قبل اقدام قضایی شکل گرفته و پلیس او را دستگیر کرده و الان آنطور که شنیده می‌شود در بازداشت آنها نیست، اما این به آن معنا نیست که او را دیگر رها کرده و دنبال نخواهد کرد.وی افزود: کماکان دستگاه‌های ذی‌ربط دنبال او هستند و چون در حد اتهام است تحت تعقیب قرار گرفته و اگر ان‌شاءالله مسترد و در اینجا محاکمه شد شما در جریان قرار خواهید گرفت. همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون رئیس قوه‌قضائیه گفت: برخی افراد از درون کشور به شیطان شاخ‌شکسته گرا می‌دهند.

انتصاب محسنی‌اژه‌ای

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای را به‌عنوان نماینده قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب کرد.