ایرنا نوشت: علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس دیروز در پاسخ به تذکر سیدحسین نقوی حسینی گفت: در اینکه منافقین جنایتکار هستند هیچ تردیدی وجود ندارد. مطهری با بیان اینکه از کسانی که پدرم را به شهادت رسانده‌اند، حمایت نمی‌کنم، گفت: سرکرده گروهک فرقان از دوستان نزدیک رجوی بود؛ بنابراین این مطالب و موارد بسیار روشن است و برخی از نمایندگان نباید دایه دلسوزتر از مادر شوند.

مطهری با تاکید بر اینکه زمانی که یک سوال برای اذهان مردم پیدا می‌شود مسوولان باید توضیحات خود را ارائه کنند، افزود: ولی مسوولان باید پاسخ دهند که در اجرای حکم امام راحل(ره) در سال ۶۷ با کمال احتیاط عمل شده است و هیچ ظلمی به کسی نشده است. او با توصیه به مخالفان تاکید کرد: «این پرونده را ببندید و شعار ندهید؛ حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از مسوولان کشور صحبت کردند و همه این صحبت‌ها تنها در خصوص جنایتکار بودن منافقین بود اما این موارد برای همه روشن است.» مطهری افزود: صحبت بنده این بود که این روش برای دفاع و استحکام نظام بهتر است؛ این کاری که شما می‌کنید باعث می‌شود همچنان این سوال در ذهن مردم باقی بماند. ما گفتیم آقایان توضیح دهند تا پرونده بسته شود. در همین رابطه آقای پورمحمدی آمدند و تا حدودی توضیح دادند که تشکر می‌کنیم. نایب رئیس مجلس تاکید کرد: بنده متوجه نمی‌شوم که این حساسیت‌های برخی افراد برای چیست؛ جز اینکه برخی مقاصد سیاسی را دنبال می‌کند.

پورمحمدی: یک شب هم بی‌خوابی نکشیده‌ام

همچنین به گزارش فارس مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری با اشاره به موضوع اعدام منافقین در سال ۶۷ گفت: در حال حاضر بیشترین حملات و تهاجم‌ها به سمت من است و نمی‌خواهند دست بردارند اما من در این زمینه آرام هستم و در طول تمام این سالها یک شب هم بی‌خوابی نکشیده‌ام چون طبق قانون و شرع اسلام عمل کرده‌ام. وزیر دادگستری در ادامه یادآور شد: هر کجا که طبق مبنای صحیح در اصول شرعی حرکت کرده‌ایم سربلند بوده‌ایم و در پاسخگویی نیز راحت هستیم و هر کجا که از مرز عدالت و شرع فاصله بگیریم فشار روانی خواهیم داشت و اگر کسی پرسش کند ما نمی‌توانیم پاسخی دهیم.