دنیای اقتصاد- گردهمایی مدیران کل روابط‌عمومی دستگاه‌های مرتبط با اجرایی شدن اصل۴۴ قانون اساسی در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

در راستای برگزاری همایش اجرایی شدن اصل۴۴ که سال آینده با محوریت سازمان بازرسی کل کشور و همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد، مدیران کل روابط‌عمومی این دستگاه‌ها به منظور تبیین راهکارهای اطلاع‌رسانی همایش در دیوان محاسبات گردهم آمدند و به بحث و تبادل نظر در خصوص تشکیل کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی و کمک به پربار شدن فعالیت‌های کمیته علمی پرداختند. محمدزاده، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات در آغاز این نشست بر ضرورت اطلاع‌رسانی درست و به موقع فعالیت‌های انجام شده درخصوص اجرایی شدن اصل۴۴ گفت: موضوع اصل۴۴ به جهات مختلف در نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت و اعتبار است و مهم‌ترین دلیل برای تلاش در جهت عملیاتی کردن و رفع موانع و مشکلات موجود در این مسیر تاکید مقام معظم رهبری بر سرعت بخشیدن به مراحل اجرایی این اصل است.

وی افزود: جایگاه اطلاع‌رسانی در جریان اجرایی شدن این اصل از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ممکن است در اثر عدم اطلاع‌رسانی و یا اطلاع‌رسانی نادرست، زحمات و تلاش‌های صورت گرفته برای مردم بازگو نشود.