خبرآنلاین نوشت: احمد توکلی، نماینده سابق مجلس گفت: معتقدم اگر اصولگرایان می‌خواهند برنده شوند کسی غیر از آقای جلیلی را باید به صحنه انتخابات بیاورند. او همچنین پیروزی حسن روحانی در انتخابات را در صورت آمدن سعید جلیلی به صحنه محتمل دانست.

توکلی در این گفت‌وگو با اشاره به املاک نجومی به محمد باقر قالیباف شهردار تهران پیشنهاد کرد تا این بار در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکند.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ابتدا قالیباف استقبال کرد که سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت وارد ماجرای واگذاری املاک شهرداری شود، اما وقتی نظرتان را دادید، گفت ما منتظر نظر قوه‌قضائیه می‌مانیم. آیا انتظار چنین برخوردی را از آقای قالیباف داشتید، گفت: به نفع کشور و خودش بود که این کار را نمی‌کرد. او افزود: ما هم گفتیم قوه‌قضائیه نظر دهد؛ اما کار آقای قالیباف خوب نبود. توکلی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اصولگراها ریش سفید دارند، حرف شنوی ندارند. او همچنین تاکید کرد که اگر اصولگرایان به وحدت نرسند، شکست می‌خورند.

توکلی در مورد پرونده بابک زنجانی نیز با بیان اینکه اعدام حقش است، گفت: قبل اعدام به احتمال زیاد پول را از او می‌گیرند و البته شاید به همین دلیل اعدامش نکنند.