وی گفت: اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت صورت نگرفته و صرفا دولت به نوعی هزینه های خود را نسبت به سال گذشته کاهش داده اما در مواردی نیز درآمدهای ناپایدار را شاهد بودیم که ممکن است دولت را در ۱۴۰۱ دچار چالش کند. بند پی با بیان اینکه در مبحث درآمدهای نفتی و مالیاتی باید فکر بیشتری می شد، گفت: تجربه سال های گذشته در زمینه فروش نفت به ما جهت می دهد که ممکن است این درآمدها محقق نشود همچنین درآمدهای مالیاتی نیز با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ممکن است محقق نشود.

  استیضاح وزیر بهداشت درمجلس کلید خورد

 همچنین درخبری دیگربه نقل از خانه ملت، کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهردر تذکری در مجلس گفت: وزیر بهداشت درتحقق وعده های خود ضعیف عمل کرده است و به همین دلیل استیضاح وی به زودی تقدیم هیات رئیسه می شود. حسین‌پور خطاب به عین اللهی گفت: آیا از وضعیت تاسف‌بار بیمارستان‌ها و بیماران مناطق محروم خبر دارید؟ شهرستان‌های محروم با کمبود شدید نیرو، پزشک متخصص و تجهیزات بیمارستانی مواجهند و در اکثر بیمارستان های این مناطق سرم و دارو که نیاز ابتدایی بیماران است، یافت نمی شود. وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در طول ماه های گذشته در انجام تکالیف و وظایف محوله خود به درستی عمل نکرده است، افزود: برنامه های وزارت بهداشت در زمینه بهداشت عمومی و ارتقای سطح آن بسیار ضعیف و ناکارآمد است، برنامه های ارائه شده توسط وزیر در زمان اخذ رأی اعتماد کنار گذاشته شده و اراده ای برای تحقق وعده ها در بدنه وزارتخانه دیده نمی شود. وی همچنین در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: چرا باید مرزهای سردشت و بازارچه های مرزی مشترک این دو قطب مهم اقتصادی بسته باشد و جوانان سردشتی، کولبری کنند و یا از کشور خارج و در راه رفتن به کشورهای دیگر در دریا غرق شوند؟  

  درخواست پیگیری تهاتر محصول سیب باقیمانده در انبارها

درخبری دیگر نماینده مردم مراغه از رئیس جمهور خواست تا بحث تهاتر محصول سیب انبار شده با موز و نارنگی پیگیری شود تا از ضرر بیشتر کشاورزان جلوگیری شود. علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چند هفته گذشته که در جلسه ای با حضور شما حاضر بودیم، به وزرای صمت و جهاد کشاورزی دستور دادید تا موضوع سیب را حل کنند، اما متاسفانه شاهدیم که هزاران تن سیب در انبارها مانده و فکری برای صادرات آنها نمی شود. چرا مرزها بسته شده و برای تهاتر این محصول با موز و نارنگی اقدام نمی کنید؟