اهم تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور‌ که دیروز توسط رییس مجلس قرائت شد، به شرح ذیل بود: - محمدتقی رهبر از اصفهان، به وزیر راه‌و‌ترابری، رفع مشکلات و عوامل تصادفات و حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای پرتردد و ترانزیتی را خواستار شد.

- میرتاج‌الدینی از تبریز، شیخ از شوشتر، یحیی‌زاده از تفت و میبد و شایق از تبریز به وزیر آموزش و پرورش، جلوگیری از افزایش شهریه مدارس غیردولتی و ضرورت تعدیل آنها و تعیین سقف برای شهریه را تذکر دادند.

- تمدن از شهرکرد به رییس‌جمهور‌، دستور اقدام عاجل و جدی برای اجرای قانون به کارگیری ۳۰‌درصد معلولان در دستگاه‌های دولتی به ویژه نابینایان در مشاغل مرتبط را یاد‌آور شد.

- حسینی از بندر لنگه به رییس‌جمهور‌، دستور روشن نمودن مالکیت زمین‌های افراد بومی و احترام گذاشتن به مالکیت خصوصی در جزیره کیش را تذکر داد.

- شهبازخانی از ملایر، خدادادی از ملکان و برزگر از بستان‌آباد به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جلوگیری سریع از ساخت و سازهای غیرقانونی در شهرک شهید محلاتی را تذکر دادند.

- جعفری از گچساران به رییس‌جمهور‌، لغو نامه دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی کشور مبنی بر الزام سکوت هیات‌‌های ورزشی استان‌ها به مرکز استان به خصوص استان کهکیلویه و بویراحمد را خواستار شد.

- هدایت‌خواه از بویراحمد، عبادی از بیرجند و مولاهویزه از دشت آزادگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لزوم جلوگیری از نمایش فیلم‌های ضدارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی و دفاع مقدس را یادآور شدند.

- مولاهویزه از دشت آزادگان، هدایت‌خواه از بویراحمد، زنگنه و سودانی از اهواز، طباطبایی از ایذه و باغملک، اختری از تهران، دانشیار از ماهشهر، کاویانی از نهاوند، ایمانی از خرم‌آباد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلوگیری از آوازخوانی زن در پوشش همخوانی را تذکر دادند.

- حسنوند از خرم‌آباد، امامی‌راد از کوهدشت، حسنوند از سلسله و دلفان، پاپی از دورود و ازنا، بروجردی و یحیوی از بروجرد به رییس‌جمهور‌ دستور ابلاغ اعتبارات توازن منطقه‌ای با توجه به محدودیت فصل عملیات عمرانی در اکثر نقاط محروم کشور به خصوص استان لرستان را تذکر دادند.

جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی دوم مهرماه تشکیل خواهد شد.