استخدام مهندس مکانیک متالورژی، برق و الکترونیک

یک شرکت بازرگانی مهندسی از چند نفر مهندس مکانیک، متالورژی یا برق و الکترونیک که تجربه فروش ماشین‌آلات پیشرفته جوش و برش و مواد مصرفی را داشته باشند دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان مسلط به زبان انگلیسی می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به صندوق‌پستی تهران ۴۴۵۸-۱۵۸۷۵ ارسال کنند. استخدام مهندس الکترونیک

شرکتی معتبر از مهندس الکترونیک یا سخت‌افزار کامپیوتر با حداقل ۳سال سابقه کار در زمینه تجهیزات شبکه با گواهی دوره CCNA و ترجیحا CCNP با حداکثر ۳۵سال سن مسلط به زبان انگلیسی و مهندس الکترونیک با کنترل مسلط به زبان انگلیسی با حداقل ۳سال سابقه در زمینه SCADA دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۲آبان‌ماه به نشانی ntjob@dpco.net ارسال کنند.

استخدام مهندس طراح معماری، فروشنده، حسابدار

یک موسسه معتبر از مهندس طراح معماری داخلی (مسلط به زبان انگلیسی)، فروشنده با حداقل ۳ سال سابقه کار، منشی با حداقل ۳ سال سابقه کار و حسابدار با مدرک لیسانس حسابداری با حداقل ۳ سال سابقه کار (مسلط به زبان انگلیسی) و رنگ کار چوب ماهر و نیمه ماهر برای رنگ مبلمان دعوت به همکاری می‌کند.متقاضیان می‌توانند برای مشخصات و سوابق خود را تا ۴ آبان ماه به شماره فکس ۸۸۸۷۹۶۶۹ ارسال کنند.

استخدام مهندس فروش

یک شرکت بزرگ خصوصی فعال در کابل‌سازی از ۲ نفر مهندس فروش با مدرک لیسانس و حداقل ۷ سال سابقه کار در شرکت‌های تولیدی سیم و کابل دعوت به همکاری می‌کند.متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۴ آبان ماه به صندوق‌پستی تهران ۹۹۱-۱۶۳۱۵ ارسال کنند.