خسرو خورشیدی از احتمال اجرای یکی از سه متنی که ‌برای سال آینده در نظر گرفته خبر داد.

خسرو خورشیدی، کارگردان و طراح صحنه در این باره گفت: «سه متن را برای اجرا در نظر دارم. «سه زن بلند قامت» اثر ادوارد آلبی، «اتوبوسی به نام هوس» و «باغ وحش شیشه‌ای» از آثار تنسی ویلیامز، که اگر امسال نتوانم یکی از این سه را کار کنم، برای سال آینده نمایشی را آماده خواهم کرد.»

وی سپس با اشاره به فعالیتش در تولید تئاتر تلویزیونی گفت: «من قبلا نمایش «ماجرای باغ وحش» نوشته ادوارد آلبی را روی صحنه برده بودم. فیلم این اجرا را به تلویزیون داده‌ام و اگر امکان تولید این تئاتر برای تلویزیون فراهم شود، این کار را انجام خواهم داد.» خورشیدی با انتقاد از نبود گروه منسجم تئاتری در ایران، خاطر نشان کرد: «مشکل ما این است که گروه منسجم تئاتر نداریم و بیشتر بازیگران خوب وقت خود را با سینما و تلویزیون تنظیم می‌کنند. به همین دلیل زمانی که قصد داریم کاری روی صحنه ببریم، با مشکلات زیادی از جمله هماهنگ نشدن گروه بازیگران مواجه می‌شویم.»

وی در پایان با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به فعالیت در کارها و آثار قابل بحث گفت: «متاسفانه کارهایی در زمینه طراحی صحنه پیشنهاد می‌شود که میدان عمل ندارد. این در حالی است که من علاقه‌مندم کاری انجام دهم که قابل بحث و بررسی باشد. به همین دلیل تا وقتی کار خوبی در عرصه سینما پیشنهاد نشود، کار نمی‌کنم.»