مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان تهران با تاکید بر اینکه شهروندان این مناطق نگران تامین سوخت زمستان خود نباشند، گفت: ۷۵میلیون لیتر نفت سفید برای توزیع در منطقه غرب استان تهران در نظر گرفته شده است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با مهر در کرج اظهار داشت: بخشی از این میزان نفت از ابتدای مهرماه در بین ساکنان شهرهای حاشیه کرج که فاقد لوله کشی گاز شهری هستند، توزیع شده است.

وی افزود: ساکنان شهرهای کمالشهر، محمدشهر، ماهدشت و مشکین‌دشت از آغاز فصل پاییز تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۷۸لیتر نفت سفید دریافت کرده‌اند و یک‌میلیون و ۳۰۰هزار لیتر نفت‌سفید نیز در مناطق کوهستانی طالقان، جاده کرج - چالوس و بخش مرکزی ساوجبلاغ توزیع شده است.

شکوری یادآور شد: مخازن نیروگاه‌های مناطق کوهستانی کرج نیز تکمیل شده‌اند و جای هیچ گونه نگرانی برای کمبود نفت در فصل سرد سال وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۶ جایگاه و عامل توزیع با ۱۲۰ دستگاه نفتکش کار توزیع نفت در منطقه کرج را بر عهده دارند و ساکنان ساوجبلاغ و نظرآباد نیز به تناسب جمعیت از این عوامل بهره‌مند هستند.

شکوری از ساکنان این مناطق خواست در صورت بروز احتمالی کمبود سوخت با شماره‌تلفن‌ها ۴۴۳۹۰۴۹-۰۲۶۱ مراتب را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان تهران اطلاع دهند.