مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات وزارت بهداشت، از پایان جلسات کارشناسی برای تعیین تعرفه‌های پزشکی سال ۹۱ خبر داد و گفت: پیشنهاد ما افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌ها است.

دکتر محمدرضا اولیایی منش در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: جلسات کارشناسی برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال ۹۱ به پایان رسیده و منتظر تشکیل جلسه شورای عالی بیمه هستیم. وی با اشاره به توافق صورت گرفته در این جلسات برای افزایش تعرفه‌های سال ۹۱، گفت: پیشنهاد ما برای تعرفه‌های امسال، افزایش ۲۵ درصدی است.

اولیایی منش با تاکید بر اینکه آخرین جلسه کارشناسی بررسی تعرفه‌های پزشکی اواخر اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: الان حدود یک ماه است که دیگر جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و منتظر تشکیل جلسه شورای عالی بیمه هستیم.

مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات وزارت بهداشت در خصوص زمان تشکیل جلسه شورای عالی بیمه نیز گفت: زمان تشکیل این جلسه را دوستان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اعلام کنند چون وزیر تعاون، دبیر این شورا است.

وی در خصوص تاخیر طولانی برای اعلام تعرفه‌های پزشکی سال ۹۱ ، اظهار کرد: این تعرفه‌ها باید در شورای عالی بیمه به تصویب برسد و ما منتظریم تا زمان تشکیل جلسه شورا اعلام شود.